“Hyggeligt og meget lækker mad”
Anmeldelse af Ristorante La Taverna

Ristorante La Taverna
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 1. august 2020 fra mobile enheder

Husk at bestille bord!!
Dette sted er populært og det forstås.
Flot anrettet og lækker mad, rare personaler og stilfulde omgivelser.
Vi kommer gerne igen på vores næste visit i Eckernförde ... hvis vi kan få et bord ;)

Tak, 868miad

Anmeldt 18. oktober 2019

Stort udvalg af retter, fornuftige priser, venligt og opmærksomt personale. Beliggende i gammel skole lige midt i Eckernförde. Frokostretter til billige priser.

Dato for besøg: oktober 2019
Tak, hundedyr1
Anmeldt 3. august 2018 fra mobile enheder

God reel mad og fornuftige priser. Godt personale som var smilende og glade. Kan kun anbefales.
Store portioner.

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, heinoj2016
Anmeldt 14. februar 2018 fra mobile enheder

Vi gik gennem gaderne i Eckernförde og havde egentlig ikke besluttet hvor vi skulle spise. Vi stoppede op da vi kom til La Taverna, da det så hyggeligt og indbydende ud. Atmosfæren var god, ligeledes var maden og så med udsigt ud over havnen. Det kan bestemt anbefales!

Dato for besøg: februar 2018
Tak, joakimr437
Anmeldt 1. april 2017 fra mobile enheder

GoDe pizzaer og service helt i top. Vi skulle spise otte mand og maden blev serveret samtidig - der var en positiv oplevelse

Dato for besøg: april 2017
Tak, 844sabines

Rejsende, der kiggede på Ristorante La Taverna, kiggede også på

Altenhof, Slesvig-Holsten

Har du været i Ristorante La Taverna? Fortæl om dine oplevelser!