“Autentisk fiskerestaurant”
Anmeldelse af Rincon Del Marinero

Rincon Del Marinero
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Reservationer

Her kan du selv udpege den fisk du vil spise. Vi spiste her tre mand til frokost og delte en grillet barracuda, en salat og lidt pommes. Vi blev mere end mætte. Vi købte fisken pr. kg., men man kan også vælge portionsanretninger fra menukortet, hvis de altså har fisken hjemme….

Dato for besøg: december 2022
Tak, Martin L

Anmeldt 2. januar 2019

Spiste i restauranten 2 gange i julen, bestilte bord hver gang.
Fik paella ved første besøg, vi var yderst tilfredse. Vinen Vina zanata seco, anbefalet at tjeneren, var dejlig. Ved anden besøg Zarzuela med fisk og skaldyr. Rigtig god mad til rimelige priser. Hyggelig restaurant i lidt kedelig havnemiljø , med mange lokale gæster.

Dato for besøg: december 2018
1  Tak, Lisbeth12
Anmeldt 15. februar 2016

Restauranten ligger i havneområdet, ikke speciel spændende udsigt, men menukortet er stort og varieret, Det er en fiskerestaurant, og der er ikke meget andet på menukortet. Men maden er super-god, mange forskellige fisk og spændende anretninger. Veltillavet og lækker. Betjeningen er særdeles venlig. Man bør besøge denne restaurant, hvis man er fiske-spiser !

Dato for besøg: februar 2016
Tak, HannaR680
Anmeldt 11. februar 2016 fra mobile enheder

Vi 'faldt' tilfældigt over denne lille perle, som egentlig ikke så ud af noget særligt. Restauranten var fyldt godt op. Både med turister og lokale. Vi bestilte mix af fisk og skaldyr med små kartofler, salat, brød og 2 slags pesto. Dertil vand og en halv liter rosé. Alt var i den skønneste orden... Også personalet!
Fiskefadet bestod af 3 slags fisk og langustere. Mums det var godt!!! Kan klart anbefales. Regningen lød på 50€ for 2 personer.

Dato for besøg: februar 2016
Tak, Malene11
Anmeldt 21. oktober 2015

Kvaliteten af maden var god. Til forret fik vi muslinger dampet i hvidvin, hvidløg og krydderurter - hovedretten var paella. Begge retter serveret med friske råvarer, og vi var yderst tilfredse. Vi så de havde en "mixed fish and seafood menu", som vi bestilte bord til om 2 dage. Beslutningen hertil var, at hvis der skulle spises fisk og skaldyr var dette stedet! En ekstra bonus er også, at ca. 70 procent at kunderne, da vi spiste der, var spanske, hvilket også er en god signalværdi! Stedet er ikke prangende men der en god og hyggelig atmosfære - som kendetegner en god lokal spansk restaurant!

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Janni O

Rejsende, der kiggede på Rincon Del Marinero, kiggede også på

Playa de las Americas, Arona

Har du været i Rincon Del Marinero? Fortæl om dine oplevelser!