“En hyggelig Restaurant”

Køkkener: Europæisk
Velegnet til: Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 18. juli 2016

Der er spændende retter, som bland andet, er Pasta - Entrecote - kylling og mange forskellige andre lækre retter

Tak, aagehald

Anmeldt 17. marts 2016

Daccapo et rigtig godt sted en lun aften . Den er meget velbesøgt , og det er nødvendig at bestille bord . Der står ikke en irriterende person , og rykker i os ,udenfor . Det er nemlig ikke nødvendig , da der altid er fuldhus . Og maden er rigtig god .eneste problem er at portionerne er så store at man slet ikke kan komme igennem dem.

Tak, Finn E
Anmeldt 26. august 2015

Super god mad, store portioner og super betjening. Resturant der har meget travlt, god ide at reservere bord.
Vi boede i lejlighed og nogle dage fik vi takeaway fra stedet, kan varmt anbefales.

1  Tak, Helle J
Denne anmeldelse er oversat fra Engelsk. Se original
Anmeldt 8. april 2015

Jeg vil anbefale denne restaurant til enhver, der kommer forbi Los Cristianos på Tenerife. Da vi ankom, reserverede vi et bord til 5 dage senere. Den eneste ulempe er, at man er nødt til at booke i god tid. Personalet bød os med glæde velkommen da vi ankom til vores reservation. Personalet var ydmyge og det var deres største interesse at gøre vores besøg så behageligt som muligt. Alt i alt 5 ud af 5 for god service, mad og charme.

2  Tak, MikkiSei
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et TripAdvisor-medlem og ikke af TripAdvisor LLC.Oprindeligt indsendt på Engelsk om www.tripadvisor.dk. Se original
Anmeldt 28. februar 2015

Vi var her to gange og fik pizza begge gange. Hurtig og effektive tjenere der har en skøn uformel tøjstil og omgangstone. Husk dog at reservere bord dagen inden da restauranten er meget populær blandt turister. Endnu et plus er at man kan få det pizza man ikke har spist med hjem i en "doggybag" da de er meget store.
Alt i alt en dejlig madoplevelse med friske råvarer.

• Stemning
Tak, CarinaCopenhage

Rejsende, der kiggede på Pizzeria Daccapo, kiggede også på

Los Cristianos, Arona

Har du været i Pizzeria Daccapo? Fortæl om dine oplevelser!