Anmeldt d. 21. december 2017 fra mobile enheder

Holdt atter en uge her på dette dejlige hotel som ligger perfekt for en afslappende ferie, dejligt stort poolområde samt fredeligt og med næsten ingen vind, store solfyldte altaner, alt udstyr til 4 personer i lejlighederne
Kan varmt anbefales

Dato for ophold: december 2017
Tak, Baldervagn
Anmeldt d. 18. januar 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejlige værelser i stueplan. Hvis man får værelser på 3. sal er der en del trapper. I den uge vi besøgte hotellet var de ved at renovere børnpoolen, men vi kunne frit benytte poolen på Hotel Christian Sur på den anden side af gaden. 10 minutters gang til havnen i Los Cristianos. Morgenmaden havde vi booket hjemmefra, men der var desværre ikke det store udvalg.

Tak, MetteD72
Anmeldt d. 14. januar 2017

God beliggenhed ... og udmærket værelse. Det var dejligt med en RIGTIG ovn og fire gasblus. Køkkenudstyret var også i orden. Wi-Fi virkede elendigt og det var var en uhørt pris man skulle betale for evt. at se fjernsyn. Receptionspersonalet virkede meget 'surt' (uinteresseret).

Tak, tbendix1
Anmeldt d. 23. december 2016

Det er et fint hotel, med dejlige lyse lejligheder og ikke mindst en rigtig god badekar på badeværelset. Morgenmaden er lidt kedelig, det samme hver dag, kedeligt brød. Fin central beliggenhed og rigtig fine parkeringsmuligheder.

Tak, Bente R
Anmeldt d. 19. december 2016

Godt hotel , gode lejligheder , lidt slidte men ok .. lidt larm fra pubber på den ene side . Fliser ved poolen ikke gode , meget glatte så for børn og ældre ikke så godt .. men ellers tilfredse med at være der ..

Tak, Anita Og Tommy T