HG Tenerife Sur Apartments
62 $
Apartments Costamar(Los Cristianos)
80 $
  • Pool
Sol Arona Tenerife(Los Cristianos)
76 $
Hotel Andrea's(Los Cristianos)
61 $
56 $
  • Bar/lounge
H10 Big Sur Boutique Hotel(Los Cristianos)
146 $
133 $
Priceline
  • Gratis parkering
Ona Los Claveles(Los Cristianos)
122 $
Tenerife Hostel(Los Cristianos)
64 $
  • Gratis internet
Anmeldt for 21. december 2017 fra mobile enheder

Holdt atter en uge her på dette dejlige hotel som ligger perfekt for en afslappende ferie, dejligt stort poolområde samt fredeligt og med næsten ingen vind, store solfyldte altaner, alt udstyr til 4 personer i lejlighederne
Kan varmt anbefales

Overnattede: december 2017, rejste som par
Tak, Baldervagn
Anmeldt for 18. januar 2017 fra mobile enheder

Rigtig dejlige værelser i stueplan. Hvis man får værelser på 3. sal er der en del trapper. I den uge vi besøgte hotellet var de ved at renovere børnpoolen, men vi kunne frit benytte poolen på Hotel Christian Sur på den anden side af gaden. 10 minutters gang til havnen i Los Cristianos. Morgenmaden havde vi booket hjemmefra, men der var desværre ikke det store udvalg.

Overnattede: december 2016, rejste med venner
Tak, MetteD72
Anmeldt for 14. januar 2017

God beliggenhed ... og udmærket værelse. Det var dejligt med en RIGTIG ovn og fire gasblus. Køkkenudstyret var også i orden. Wi-Fi virkede elendigt og det var var en uhørt pris man skulle betale for evt. at se fjernsyn. Receptionspersonalet virkede meget 'surt' (uinteresseret).

• Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, tbendix1
Anmeldt for 23. december 2016

Det er et fint hotel, med dejlige lyse lejligheder og ikke mindst en rigtig god badekar på badeværelset. Morgenmaden er lidt kedelig, det samme hver dag, kedeligt brød. Fin central beliggenhed og rigtig fine parkeringsmuligheder.

Overnattede: december 2016
Tak, Bente R
Anmeldt for 19. december 2016

Godt hotel , gode lejligheder , lidt slidte men ok .. lidt larm fra pubber på den ene side . Fliser ved poolen ikke gode , meget glatte så for børn og ældre ikke så godt .. men ellers tilfredse med at være der ..

• Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Anita Og Tommy T