Anmeldt 25. marts 2017 fra mobile enheder

Vi har været på Big Sur flere gange og det er et dejligt stille hotel. De fleste gæster er nok 60++. Der er underholdning hver aften, der først starter ca.21:30 og nogle aftener blev ved til ret sent. Med altan mod vandet, fik man det helt ind på værelset om man ville eller ikke. Maden var okay, både morgen- og aftensmad, men det var bedre sidst vi var her. Der er minibar og pengeskab på værelset. Minibar er helt fyldt, uden plads til eget vand og mad, desværre. Det er ikke tilladt, at tage deres ting ud for at få plads. Pengeskab koster 18 € for en uge, hvilket jeg syn's er fjollet. Det burde være med i prisen.
Personalet meget venligt og rengøring rigtigt fint. Der er kaffe kapsler og vand på flasker næsten hver dag. Dejligt.

Overnattede: marts 2017, rejste som par
Tak, Lene915
Gabi W, Gerente hos H10 Big Sur Boutique Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 31. marts 2017

Kære gæster,
Tak for at gøre os dit hjem væk fra hjemmet, når du var på Tenerife, samt for bogføring revision fra dit sidste besøg på TripAdvisor. Det er virkelig en fornøjelse at høre fra vores gæster, at vi gør et godt stykke arbejde.
Vi ser frem til at byde dig velkommen igen meget snart.
Med venlig hilsen,

Anmeldt 30. december 2016

Vi valgte seaview og det var alle pengene værd - dels fordi der var sol her fra frokost og til kl. 18 og fordi vi var i læ. Her kunne vi sidde og nyde udsigten og samtidig få lidt farve. Udsigten fra værelserne mod gaden er meget kedelig - så har man råd til H10, må man også have råd til seaview.
Maden var god og varieret og servicen var i top. Vi valgte halvpension og det var en god ide, synes vi selv. Til frokost gik vi i baren og fik et mindre måltid til en fin pris.
Gæsterne var primært fra UK, men der var også en del fra Belgien og Tyskland...allesammen stille og rolige og primært fra 50+ og op.
Placeringen er en af de bedste i Los Cristianos, kun få meter fra havet. Kan virkelig anbefales.

• Overnattede: december 2016, rejste som par
Tak, Bowa1000
Gabi W, Gerente hos H10 Big Sur Boutique Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 9. januar 2017

Kære kunder,
Vi modtager gerne dine kommentarer på Trip Advisor om dit ophold på vores hotel. Vi er glade for du har nydt, og vi var i stand til at opfylde deres forventninger. Vi vil informere vores medarbejdere tillykke. Takke den tid, han gav os, ville det være en fornøjelse at byde dig velkommen igen i vores hotel
Tak og venlig hilsen.

Anmeldt 4. december 2016

Alt er bare iorden til næsten mindste detalje. Super duper ophold. Har været der en gang før, men nu er det helt sikkert at vi vender tilbage i 2017.
We love Big Sur, Tenerife ❤️
Gode senge , fremravende rengøring, super buffet, som er overdådig, professionelle kokke, som tuner alt hvad man kan ønske sig. Cava og kaffe der smager skønt, god pool og træningscenter. Fede solstole,- og nok af dem til alle. Skønt soltag med flyd-ud senge. Vi kan ikke finde noget negativt at sige om Big Sur. Alt spiller bare i en højere enhed.

Værelsestip: Mod havet.
  • Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, Helle N
Gabi W, Gerente hos H10 Big Sur Boutique Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede 16. december 2016

Kære gæster,
Tak så meget for din anmeldelse. Vi nyder at være pålidelige til at gøre dit ophold behageligt og Give alt hvad du behøver at føle sig hjemme i H10 Big Sur Boutique Hotel. Vi ser frem til at se dig her igen næste år! Med venlig hilsen!

Anmeldt 1. december 2016

Et fantastisk beliggenhed med udsigt over vandet. Venligt og hjælpsom personale over hele hotellet, der altid var klar. Det er ikke sidste gang vi har været der. Eneste minus var lidt dårlige senge, men solen overskyggede dette lille minus.

Værelsestip: Vælg minimum 3. sal med udsigt til havet
  • Overnattede: november 2016, rejste som par
Tak, ernst0403

Kære gæster,
Mange tak for at tage sig tid til at skrive en anmeldelse af dit seneste ophold på H10 Big Sur Boutique Hotel. Det gør os meget glad for at læse, at vi var i stand til at opfylde dine forventninger og du nyder dit ophold hos os. Du kan være sikker på, at jeg vil dele dine kommentarer med vores team medlemmer.
Når Tenerife er på din næste destination ville vi være glade, hvis vi igen hotellet efter eget valg!
I mellemtiden, venligste hilsen!

Anmeldt 8. marts 2016 fra mobile enheder

Godt hotel, god beliggenhed, fin udsigt over havnen og havet. Kun for par, ingen børn. God mad, fin betjening.
Klar x-Factor! Værd at overveje!
Lidt lang tur til stranden, tæt på markedet.
God reception, wifi so so.
Ingen disco larm efter kl. 24

Overnattede: marts 2016, rejste som par