“Super”
Anmeldelse af Locanda Italiana

Locanda Italiana
Køkkener: Italiensk
Velegnet til: Familier med børn, Særlige lejligheder, Forretningsmøder, Store grupper, Romantisk
Spisemuligheder: Morgenmad, Efter lukketid, Frokost, Aftensmad, Levering, Reservationer, Takeaway
Anmeldt 1. marts 2018 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig restaurant. Hurtig, rar og opmærksom betjening. Super dejlig mad. Rigtig gode pizza. Kan anbefales.

Tak, yvonchen

Anmeldt 26. december 2017 fra mobile enheder

Denne hyggelige italienske restaurant, levere god mad og god betjening. Maden er veltilberedt og af gode råvare, vinkortet, dækker bredt og tilfredsstillende. Betjeningen er effektiv, profesionel og meget høflig.

1  Tak, 598j_rgenn
Anmeldt 14. maj 2017

Rigtig god mad.
Vi fik tomatsuppe og bruschetta til forret som smagte rigtig godt, og det kom hurtigt efter vi havde bestilt.
Pizza og kylling med gedeost til hovedret, pizzaen kunne godt tåle 1 min mere i ovenen så bunden var helt sprød, ellers sad den lige i skabet, kyllingen var perfekt fyldt med gedeost og pakket ind i bacon... mums siger vi bare

Tak, Kirstein74
Anmeldt 16. januar 2017 fra mobile enheder

Skøn mad og sød betjening. Anbefaler chato Brian, kanon kød og grønsager.
Lækre desserter og pasta er skøn

Tak, 625leifr
Anmeldt 12. januar 2017 fra mobile enheder

Blev anbefalet at prøve dette sted. Deres risotto med skaldyr skulle være værd at gå efter. Vi blev ikke skuffet, den smagte himmelsk, men tjenernes stress niveau, ødelagde den samlede bedømmelse. Man følte virkelig ikke at de var der for en, ingen øjenkontakt, ingen smil ikke noget som helst personligt. Der skulle bare serveres og så ud igen med folk. Øv.

1  Tak, Fes1961

Rejsende, der kiggede på Locanda Italiana, kiggede også på

Los Cristianos, Arona

Har du været i Locanda Italiana? Fortæl om dine oplevelser!