Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.543)
Filtrer anmeldelser
4.543 resultater
Medlemsvurdering
1.567
1.593
855
310
218
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.567
1.593
855
310
218
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
1-6 af 4.543 anmeldelser
Anmeldt d. 22. marts 2022 fra mobile enheder

Fantastisk sted. Personalet er meget venlige. Maden er super, med kokke der steger, ligesom du vil ha det, morgen, middag og aften.
Kan anbefales herfra. Jeg kan anbefale at bil lejes i lufthavnen. Vi brugte Cicar og det var nemt at afhente og aflevere.

Dato for ophold: marts 2022
Rejsetype: Rejste med venner
Tak, BenteKvien
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Axel Venditti, Director General hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 27. marts 2022

Kære BenteKvien,

Mange tak for din kommentar om vores Hotel Club Jandia Princess. Vi er altid glade, når vores gæster har haft en skøn ferie og er kommet hjem med dejlige minder.
Det er en fornøjelse for os at have dig som gæst i Club Jandía Princess, og det gør os stolte at vide, at vi var i stand til at få dig til at føle, at vores gæster er det vigtigste for os.

Vi vil med glæde byde dig velkommen igen i fremtiden.

Med venlig hilsen
Klub Jandia Princess Team

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. november 2021 fra mobile enheder

Dette ressort har sikkert været flot og fint en gang. Nu er det meget nedslidt. Sengene på vores værelse var ved at brase sammen. Der var huller i loftet. AC lækkede vand så der var en sø på gulvet.

Haven er ret flot.. Men også her er det tydeligt at der mangler vedligeholdelse. Pools var slidte og trænger til maling i bunden.

Restauranten med buffet havde faktisk et okay stort udvalg. Det var desværre bare ikke god kvalitet.

Der er intet i nærheden af dette ressort.. Vi kørte 75 minutter fra lufthavnen og hele vejen lignede det at vi var landet på månen. Intet at se.. Ingen steder at tage til.. Med mindre det skete i bil og minimum 20 minutters køretur. Der var et slidt shopping centrum.

Jeg er ikke imponeret

Dato for ophold: oktober 2021
Rejsetype: Rejste med familie
Tak, JOEHERLEV1
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Axel Venditti, Director General hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 18. december 2021

Kære JOEHERLEV1,

Vi vil gerne takke dig, fordi du tog dig tid til at give os dit indtryk af Hotel Club Jandía Princess. Vi beklager oprigtigt, at vi ikke levede op til dine forventninger, og at du ikke nød din ferie fuldt ud.
Vi tager dine kommentarer meget alvorligt og vil straks videresende dem til den ansvarlige afdelingsleder, så disse svagheder kan udbedres.
Tak for din tid og håber, at Club Jandia Princess forbliver en mulighed for din ferie i fremtiden, på trods af din dårlige oplevelse. Vi vil med glæde genskabe din tillid til vores virksomhed, hvis du giver os chancen.

Med venlig hilsen
Klub Jandia Princess-hotel

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 29. april 2017

Modtagelsen og betjeningen i receptionen gjorde dette ophold til nogle rigtig dejlige feriedage, efter opgradering kunne vi nyde alle udbud og drikkevarer, som vi ville - personalet var helt i top, værelset superlækkert, rengøring meget fin og velkomsthilsenen på værelset, var en dejlig overraskelse.

Værelsestip: Hvis man ønsker rolige forhold er dette hotel, det helt rigtige med en voksenafdeling.
Dato for ophold: april 2017
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Renlighed
    • Service
2  Tak, AnniK894
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Felipe_R_Alonso, Director de Relaciones Públicas hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 19. maj 2017
Google Oversæt

Dear Guest,

We would like to start off by expressing how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review to Club Jandia Princess online.

This will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction.

We also hope that you will have the opportunity to visit us again.

Kind Regards,

The Reputation Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 4. januar 2017

Hotellet ligger oppe på en skrænt med flot udsigt og et ok stykke strand nedenfor. Her betaler man 13,5 euro for to solstole. Vi fik værelse i stuen, men ville gerne en enkelt etage op. Det fik vi lov til dagen efter, hvilket foregik gnidningsløst. Det nye værelse havde det ejendomsmæglere kalder "havkig". Værelsets pengeskab var dyrt at leje, og wifi kostede også penge, hvilket er latterligt nutildags. Der boede et ungt kinesisk par i naboværelset, og de talte så højt, at vi kunne høre hvert et ord. Det havde måske været underholdende, hvis vi havde kunnet forstå dem. Det må kategoriseres som støj. Men ellers var voksenområdet stille og...fri for børn. Det var det ikke ved poolen og heller ikke i sportsbar og spillearkade. Vi rejste i december, og der var god plads ved de forskellige pools og på stranden. Hotellets nudistområde ligger fint afsides, men er ret småt. All-inclusive-maden bød ikke på kulinariske oplevelser. Meget var hel- og halvfabrikata, så man skal ikke vælge dette hotel for køkkenet, men vi kunne sagtens finde lidt at spise til hvert måltid. Drikkevarer var noget sprøjt, både vinen og "cocktails" med billig spiritus og sløj sodavand, men det er vist at forvente på mange af disse all-inclusive-fabrikker. Fra stranden kan man gå - eller løbe - langt både nordpå og sydpå til Jandia. Det kan anbefales. Der er et stort supermarked nær hotellet, og ellers er der intet, så det skal man være forberedt på. Rengøring af værelset var god, men med skønhedsfejl. En natsværmer lå død i vindueskarmen på badeværelset under hele opholdet. Vejret var ikke fantastisk i perioden, det blæste godt og regnede lidt, men vi fik nogen sol. Alt i alt et velfungerende hotel med fin beliggenhed, men med visse "kvalitetsproblemer", så vi ville kategorisere det som højst trestjernet.

Dato for ophold: december 2016
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Værdi
    • Søvnkvalitet
    • Service
1  Tak, Guitarex
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Felipe_R_Alonso, Director de Relaciones Públicas hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 9. januar 2017
Google Oversæt

Dear Guest,

We would like to start off by expressing how appreciative we are that you have taken your time to dedicate this great review to Club Jandia Princess online.

This will certainly motivate our team to continue delivering the best service to all our guests! It is always very rewarding to receive such compliments ensuring that every guest leaves with great satisfaction.

Once again, thank you very much for your kind words. We look forward to welcoming you back to Club Jandia Princess, hopefully soon.

Kind Regards
The Reputation Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 9. januar 2016 fra mobile enheder

Jeg er fascineret over hotellet og dets skønne beliggenhed.

Maden er dog et (elendigt) kapitel for sig selv. Konserveschampignon, færdigretter og posemad, som alt sammen er beregnet til storkøkkener, hospitaler og cafeterier, ikke på et 4-stjernet hotel!!

Her er blot nogle af vores "kulinariske" oplevelser:

Gordon Bleu, frosne og endnu ikke helt tøet op, når de bliver serveret.
Champignon fra spand, med den kedelige brune farve vi kender fra champignon på glas. Disse konserves-champignon bruges også til deres grønne salater.

Pizza, frosne og endnu ikke helt optøet, når de bliver serveret.

Indbagte rejer, kold, rå, klæbrig dej, der ikke var stegt færdig.

Forårsruller, kold, rå, klæbrig dej, der endnu ikke var stegt færdig da de blev serveret.

Personalet har generelt meget svært til smil. Enkelte smiler og er imødekommende, den ene sikkert fordi han er hollænder.
Som du sikkert har bemærket, så har hotellet ikke svaret på én eneste af de anmeldelser, hvilket, i mine øjne, tyder på en udpræget ligegyldighed overfor kundernes dårlige oplevelser.
Ledelsen er åbenbart lige så blottet for ære, som køkkenchefen.
Opholdet her på stedet er ikke billigt, så min anbefaling til dig, er slet og ret at finde et andet sted.

Dato for ophold: januar 2016
Rejsetype: Rejste som par
4  Tak, ClausO113
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Felipe R R, Director de Relaciones Públicas hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. januar 2016
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write a review about your recent stay with us; we take all comments, both positive and negative, very seriously, as we constantly strive to achieve the utmost level of guest satisfaction.

We are very concerned to learn of your disappointing experience during your stay and would like to apologize for any inconvenience you experienced.

Thank you once again for sharing your feedback online and for giving us the opportunity to enhance our service quality. If you decide to give us an opportunity to welcome you back in the future once more.

Kind Regards
The Reputation Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser