Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Kontakt overnatningsstedet angående kapacitet.
Der er lignende hoteller med ledige værelser.
Se alle
Sådan påvirker betalinger til os rækkefølgen af priser, der vises. Værelsestyperne kan variere.
Hoteller i nærheden
Anmeldelser (4.576)
Filtrer anmeldelser
4.576 resultater
Medlemsvurdering
1.583
1.602
861
311
219
Type rejsende
Tidspunkt på året
SprogAlle sprog
Flere sprog
Medlemsvurdering
1.583
1.602
861
311
219
Se, hvad de rejsende siger:
Valgte filtre
Filtre
Opdaterer listen...
5-10 af 4.576 anmeldelser
Anmeldt d. 9. januar 2016 fra mobile enheder

Jeg er fascineret over hotellet og dets skønne beliggenhed.

Maden er dog et (elendigt) kapitel for sig selv. Konserveschampignon, færdigretter og posemad, som alt sammen er beregnet til storkøkkener, hospitaler og cafeterier, ikke på et 4-stjernet hotel!!

Her er blot nogle af vores "kulinariske" oplevelser:

Gordon Bleu, frosne og endnu ikke helt tøet op, når de bliver serveret.
Champignon fra spand, med den kedelige brune farve vi kender fra champignon på glas. Disse konserves-champignon bruges også til deres grønne salater.

Pizza, frosne og endnu ikke helt optøet, når de bliver serveret.

Indbagte rejer, kold, rå, klæbrig dej, der ikke var stegt færdig.

Forårsruller, kold, rå, klæbrig dej, der endnu ikke var stegt færdig da de blev serveret.

Personalet har generelt meget svært til smil. Enkelte smiler og er imødekommende, den ene sikkert fordi han er hollænder.
Som du sikkert har bemærket, så har hotellet ikke svaret på én eneste af de anmeldelser, hvilket, i mine øjne, tyder på en udpræget ligegyldighed overfor kundernes dårlige oplevelser.
Ledelsen er åbenbart lige så blottet for ære, som køkkenchefen.
Opholdet her på stedet er ikke billigt, så min anbefaling til dig, er slet og ret at finde et andet sted.

Dato for ophold: januar 2016
Rejsetype: Rejste som par
4  Tak, ClausO113
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Felipe R R, Director de Relaciones Públicas hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. januar 2016
Google Oversæt

Dear Guest,

Thank you for taking the time to write a review about your recent stay with us; we take all comments, both positive and negative, very seriously, as we constantly strive to achieve the utmost level of guest satisfaction.

We are very concerned to learn of your disappointing experience during your stay and would like to apologize for any inconvenience you experienced.

Thank you once again for sharing your feedback online and for giving us the opportunity to enhance our service quality. If you decide to give us an opportunity to welcome you back in the future once more.

Kind Regards
The Reputation Manager

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Disse anmeldelser er maskinoversat fra engelsk. Vis maskinoversættelser?
Anmeldt d. 3. oktober 2018

Dato for ophold: september 2018
  • Rejsetype: Rejste som par
    • Søvnkvalitet
    • Værelser
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Felipe_R_Alonso, Director de Relaciones Públicas hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 3. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Felipe_R_Alonso, Director de Relaciones Públicas hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 22. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 2. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: oktober 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Felipe_R_Alonso, Director de Relaciones Públicas hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Anmeldt d. 1. oktober 2018 fra mobile enheder

Dato for ophold: september 2018
Rejsetype: Rejste som par
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Felipe_R_Alonso, Director de Relaciones Públicas hos Club Jandia Princess, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. oktober 2018
Google Oversæt

Indberet svar som upassende
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af en repræsentant for ledelsen og ikke af TripAdvisor LLC
Se flere anmeldelser