Anmeldt d. 10. oktober 2013

Vi tog til Kos for at fejre min fødselsdag. Vi havde aldrig boet på 5 stjernet hotel, men denne ferie skulle være speciel - netop fordi det var min fødselsdag mens vi var der.
Vi fik rigtig lækker mad hver eneste dag - både morgen, middag og aften. Vi blev lidt skuffede da vi kom, for vores værelse var ikke rent. Der lå gammelt hår i badekaret og bordet var fyldt med gammel tandpasta. Vi lod det dog ikke gå os på og undlod at gøre hotelllet opmærksom på det. Rengøringen var dog ikke noget at råbe hurra for gennem hele opholdet.
Der er et entertainment team tilknyttet hotellet og nabo-hotellet og hver aften underholder de med en fedt show og lige sådan med aktiviteter i løbet af dagen, både ved stranden og poolen. Vi talte rigtig meget med dem og de er nogle skønne og talentfulde, dejlige mennesker.
Hotellet er overflyvningszone så det skulle man lige vænne sig til når de også kommer om natten og sengen var vildt hård at sove i.
Lækkert med så mange pools og det ligger i et flot område af Kos. Kardemena er en skøn lille by med lidt shopping muligheder og flot udsigt over havnen.
Vi var rigtig glade for vores ferie, men det er ikke et sted vi kommer tilbage til. Ikke før om mange år ihvertfald - og til den tid må vi håbe hotellet har fået en gennemgribende renovering for det trænger det allerede til nu :-)

Værelsestip: Betal for poolside! Det tror jeg er bedre end det værelse vi havde på 1. sal
Dato for ophold: september 2013
1  Tak, janneoptik
Anmeldt d. 1. september 2013

Personalet var utrolig søde og hjælpsomme. Service var helt i top, og maden var fantastisk. Der er smukke omgivelser, med masser af pools. Det er lidt irriterende at folk reserverer solsenge med deres håndklæder, selvom de ikke må, men hvis man tager nogle af de pools der ligger lidt længere væk fra der hvor vand-gym osv. Foregår, så er der masser af plads og meget fredeligt. Sengen var lidt hård, men man tilbringer ikke så meget af tiden på værelset alligevel. Man skal være opmærksom på at fly flyver lige over hotellet når de nærmer sig øen. Nogen kan finde det generende, men vi synes ikke at det var et problem. Vores bedste ferie og oplevelse indtil videre, og vi følte rent faktisk at vi fik rigtig meget for pengene!

Dato for ophold: august 2013
Tak, 795juliep
Anmeldt d. 10. august 2013

Porto Bello Royal er det bedste sted jeg nogensinde har været på charterferie henne. Jeg kan kun varmt anbefale det her sted! Personalet er hjælpsomme og servicen på hotellet er der ikke en finger at sætte på. Værelserne er fine, og der er muligheder på hotellet for alle og enhver i alle aldre. Jeg har været positivt overrasket over dette sted, og det har været ud over al forventning. Der er en dejlig atmosfære på hotellet og "guiderne" på hotellet sørger for at man får en fantastisk oplevelse. Valget af restauranter og selve buffeten er skønt, der er mange forskellige ting og man bliver ikke træt af buffeten, da der er så mange valg muligheder. Hvis man ønsker en ferie med oplevelser, god atmosfære og bare nyde solen og slappe af, er det her stedet.

Værelsestip: Betal gerne ekstra for at få havudsigt, der er nemlig en super lækker udsigt fra hotellet.
Dato for ophold: august 2013
  • Rejsetype: Rejste med venner
Tak, Sara P
Anmeldt d. 27. juli 2013

Et SNOPPET hotel som IKKE er 5 stjernet, men et 3 stjernet. Værelserne var slidte. eks. var vores badekar rustent og spindelvæv i hjørnerne fra dag et hvilket jeg ikke mener findes på et 5* Da det er det højeste antal stjerner, mener jeg at der ikke skal kunne sættes en finger på noget!!! Mænd SKAL komme i langebukser mens kvinder må komme i hulkort, hvilket også blev gjort. AD. Hvorfor tillader i det Porto Bello Royal!!!!! Kan IKKE anbefales. FØJ. 5 stjernet snopperi.

Dato for ophold: juli 2013
1  Tak, Jeanette H
Anmeldt d. 26. juli 2013

Meget dejligt hotel beliggende i meget fredeligt og ugenert område med egen sandstrand. Vi bestilte en junior suite med havudsigt og all inclusive. To voksne og to børn. Suiten havde en perfekt beliggenhed med storslået udsigt til "egen" swimmingpool, stranden og middelhavet. Suiten var stor med separat værelse med opredning til vores børn. Da hotellets værelser er opdelt i sektioner med swimmingpools tilknyttet, er der meget roligt og fredeligt. Ved den største pool er der i et begrænset tidsrum enkelte diverse aktiviteter, men larmen fra musikken kan let undgås ved at vælge en af de øvrige mange pools eller stranden. Standen er god med strandbar, gratis udstyr til aktiviteter (vandcykel, kano m.v.) samt rimelig betaling for vandski og andre motoriserede aktiviteter. Gode restauranter (buffet restauranten og den asiatiske anbefales). Storslået udsigt ud over hotellet og middelhavet fra receptionsområdet, hvor der også er inden- og udendørs barområder og pianist om aftenen. Derudover underholdning hver aften i et udendørs teater for hele familien. Eneste minusser er en meget dårlig WIFI forbindelse. For lidt kapacitet i forhold antal brugere samt for få liggestole i pool områderne. Ganske irriterende at mange gæster kan reservere deres stole tidligt om morgenen uanset om de benyttes eller ej.

Værelsestip: Betal marginalt ekstra for en juniorsuite med havudsigt.
Dato for ophold: juli 2013
Tak, Henrik V