“Exellent”

Essence Restaurant
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. august 2017 fra mobile enheder

Helt igennem fantastisk. Højt niveau og ikke for dem som ønsker stang vare. Dette er i en klasse for sig

Tak, Hellenurse

Anmeldt 23. juli 2017 fra mobile enheder

Restauranten ligger væk fra Hovedgaden og den eneste årsag til at vi fandt restauranten var ved søgning på gode spisesteder på TripAdvisor.
Vi bestilte bord i forvejen hvilket er en god ide da restauranten hurtig blev fuld omkring 8-tiden om aftenen.
Omgivelserne var rigtig fine dog med en anelse støj fra gaden foran restauranten. Bordene var fornuftigt placeret så der var god afstand mellem dem.
Servicen var hele aftenen rigtig fin med gode introduktioner på de enkelte retter samt diskret øje på om alt var i orden.
Maden var fantastisk, alle retter var tilberedt perfekt og med masser af smag og friske råvarer. Vi prøvede et bredt udvalg af både forretter, hovedretter og dessert og alle var imponeret over kvaliteten. Restaurant Essence kan varmt anbefales.

Tak, Ulven123
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Absolutely perfect evening
Skøn gourmet oplevelse m perfekt græsk afsæt . Fik dagens dish til såvel forret som hovedret, og fik anvist perfekt vin dertil.
De ved ganske enkelt hvad de har med at gøre. Splendid meal, exellent servant, perfect wine menu. Couldnt be better !
A place whit the right attitude
We Will be back

Tak, Mariann B
Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Man skylder sig selv at gå lidt væk fra hovedgade og lede efter perler. Essence er en sådan! Helt igennem fantastisk mad ( vi fik en tun som vi sjældent har fået). Vinen var ligeledes i top - og lig så en meget kompetent og proff. betjening .. så går det hele op i en højere enhed.

1  Tak, Claus A
Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Meget lækker mad - græsk med et internationalt pift. Tunbøffen han anbefales. Meget rimelige priser til super lækkert mad. Tilsat meget venlig og professionel betjening. Stor anbefaling herfra

1  Tak, Anette L

Rejsende, der kiggede på Essence Restaurant, kiggede også på

Har du været i Essence Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!