“Perfekt madoplevelse”

Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 12. juli 2017 fra mobile enheder

Absolutely perfect evening
Skøn gourmet oplevelse m perfekt græsk afsæt . Fik dagens dish til såvel forret som hovedret, og fik anvist perfekt vin dertil.
De ved ganske enkelt hvad de har med at gøre. Splendid meal, exellent servant, perfect wine menu. Couldnt be better !
A place whit the right attitude
We Will be back

Tak, Mariann B

Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Man skylder sig selv at gå lidt væk fra hovedgade og lede efter perler. Essence er en sådan! Helt igennem fantastisk mad ( vi fik en tun som vi sjældent har fået). Vinen var ligeledes i top - og lig så en meget kompetent og proff. betjening .. så går det hele op i en højere enhed.

1  Tak, Claus A
Anmeldt 24. maj 2017 fra mobile enheder

Meget lækker mad - græsk med et internationalt pift. Tunbøffen han anbefales. Meget rimelige priser til super lækkert mad. Tilsat meget venlig og professionel betjening. Stor anbefaling herfra

1  Tak, Anette L
Anmeldt 17. maj 2017 fra mobile enheder

Denne restaurant er et must, hvis du kommer til Zakynthos og på udkig efter en smagsoplevelse ud over det sædvanlige.

Jeg har spist på en del Michelin restauranter rundt omkring og havde denne restaurant ligget et andet sted end på Zakynthos var den helt sikkert i spil til en stjerne.

Jeg besøgte Essence sammen med min hustru og et vennepar. Maden var en kulinarisk oplevelse fra start til slut. Filip er kokken bag kreationerne. Filip har siden 2010 drevet restauranten sammen med sin hustru Oxi.

Ligeså god Filip er i et køkken ligeså god er Oxi som værtinde. Oxi vejledte os i forhold til sammensætningen af menu og vin og vi fik en personlig service ud over det sædvanlige.

Essence er helt sikkert en restaurant vi skal besøge igen og jeg kan kun give Essence, Filip og Oxi de allerbedste anbefalinger.

3  Tak, Getaway85919
Anmeldt 22. august 2016 fra mobile enheder

En helt igennem fantastisk oplevelse. Lige fra de kyndige og venlige kommentarer til forskellige retter og vine, henover høflig og diskret servering til udsøgte retter. Forretterne er specielt enestående, med nyfortolkninger af græske meze. Selv fik jeg til hovedret en langtidsstegt lammeskulder. Vi var 8, alle supertilfredse, og kan kun anbefale stedet på det varmeste.

1  Tak, Lars H

Rejsende, der kiggede på Essence Restaurant, kiggede også på

Har du været i Essence Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!