“Helt sikkert en manipuleret 5 stjerner denne turistfælde har.”
Anmeldelse af Bullhorn Steak House

Bullhorn Steak House
Anmeldt 12. august 2021 fra mobile enheder

Lever ikke op til forventningerne. Burde have 2 stjerner i stedet for 5.

De formåede ikke at stege ordentligt oksekød i deres fajitas.

2  Tak, Henrikwaern

Anmeldt 5. august 2021

Hyggelig atmosfære, sød og venlig betjening og ikke mindst - lækker mad. Har to aftener i træk fået en mør bøf -
Steder kan varmt anbefales.

Tak, rosenvej136
Anmeldt 22. juli 2021 fra mobile enheder

Havde store forventninger til stedet men blev desværre skuffet over min peberbøf.
Stedet er flot og rent og betjeningen er god.
Mixed grill og laks var udmærket.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 651lassed
Anmeldt 17. juli 2021

Vi havde en dejlig aften med god mad og super service
Og lækre ‘drinks on the House ‘.
Personalet ud af at alting var perfekt

Dato for besøg: juli 2021
Tak, Jensen8260
Anmeldt 16. juli 2021 fra mobile enheder

Vi spiste her til aftensmad, og bestilte 6 forskellige retter. De blev ikke serveret hurtigt, men dog næsten samtidig. Det var rimelig store portioner og det smagte godt. Bollerne til burger var rimelig kedelig standart og pommes frites og båd kartofler var standart og smagte meget af friture. Da vi kom fik vi serveret et lille bræt med appetizers mens vi kiggede på menuen, og efter maden fik vi et på husets regning dessert til deling. Vi gav ca. 100 € for 6 hovedretter samt drikkevare.
Det er meget servicemindet betjening og en flot stilfuldt indrettet restaurant, om end de er gået lige lidt for meget amok med plastik blomster til min smag.

Dato for besøg: juni 2021
Tak, 300betina

Rejsende, der kiggede på Bullhorn Steak House, kiggede også på

Har du været i Bullhorn Steak House? Fortæl om dine oplevelser!