“Fantastisk venlige og hjælpsomme”
Anmeldelse af Stani Taverna

Stani Taverna
Køkkener: Græsk
Velegnet til: Lokalt køkken, Familier med børn, Særlige lejligheder, Store grupper
Spisemuligheder: Frokost, Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 4. august 2020 fra mobile enheder

Fantastisk venlige og hjælpsomme mennesker! Maden er ganske fin og det er et rigtigt godt sted hvis man har børn.

Tak, theheinz666

Anmeldt 21. november 2019

Meget venlig personale,hurtig betjening og god mad. Udsigten er lidt kedelig, men det
bliver opvejet af personalet.
Der er plads til både lidt større grupper ved bordbestilling også uden at det generer selv om man kun er 2 der hygger sig.

Dato for besøg: juni 2019
Tak, JensS1055
Anmeldt 30. september 2019 fra mobile enheder

Vi var lidt skeptiske, da der næsten igen mennesker sad på stedet. Men vi blev positiv overrasket. Dejligt frisk personale, og ganske godt mad :) prisen var også rigtig fin.

Dato for besøg: september 2019
Tak, Poulsen8600
Anmeldt 30. september 2019 fra mobile enheder

Et rigtigt dejligt, stille og roligt sted. Personalet er opmærksomme og meget søde og hjælpsomme. Maden er virkelig god og der er masser af den, man går ikke sulten herfra.
Kan godt anbefale denne oversete perle.

Dato for besøg: september 2019
Tak, evamZ4004MQ
Anmeldt 10. juli 2017 fra mobile enheder

Græsk restaurant/ taverna med de traditionelle retter på menukortet . Ingen overraskelser der og lidt for ligegyldig tjener. Smuk beliggenhed, hurtig betjening, billig og velsmagende mad. Godt sted for børnefamilier da der er masser af mulighed for børnene ift plads .

Dato for besøg: juli 2017
Tak, 198mariannb

Rejsende, der kiggede på Stani Taverna, kiggede også på

Kalamaki, Zakynthos

Har du været i Stani Taverna? Fortæl om dine oplevelser!