Anmeldt 2. februar 2016 fra mobile enheder

Positivt: Beliggenheden var perfekt. Lige ud til havet med skøn hvid sandstrand og strandstole med tilhørende madrasser.
Dykningen var god. God instruktør og godt sted at tage advanced open water - som jeg manglede. Værelserne store og pæne.
Negativt: maden var for dyr ift. kvaliteten. Vi blev yderst skuffet over salaten og udvalget heraf. Menukortet er kæmpestort og uoverskueligt.
Vores værelse blev 'gjort rent' dvs. sengen blev redt med linned som havde klamme brune pletter, min pude stank frygteligt så jeg måtte bede om en ny og vores beskidte håndklæder - som også var plettede - blev lagt sammen.
Musikken, som altid blev spillet i restauranten var upassende og wi-fi var ikke godt og ustabilt.
Personalet var venlige.
Men her er smukt uden lige!

Overnattede: februar 2016
Tak, Maria R
DUTCHPHIL, Owner hos Malapascua Exotic Island Dive & Beach Resort, svarede på denne anmeldelseSvarede 22. februar 2016

Vi beklager ulejligheden . Vi ser frem til at betjene dig bedre . Tak !

Anmeldt 10. juni 2015 fra mobile enheder

Exotic er et dejligt, roligt og familiært dykkerresort, som ligger skønt på stranden, som er fantastisk lækker og paradisagtig.
Værelserne er rigtig fine og restauranten serverer lækker mad - derudover har den et stort menukort, så man kan sagtens spise der mange dage i træk :)

Overnattede: april 2015
Tak, Mia F
Anmeldt 12. april 2015

skal du til Malapascua også selv om du ikke er dykker så kan du bo godt og billigt her. Top resort. Stranden er perfekt og personalet hjælpsom , billigt og god mad, internet og tæt på alt. Det kan godt betale sig at bestille et værelse ved front beach

Værelsestip: front beach betalt lidt ekstra for dette
  • Overnattede: marts 2015, rejste som par
Tak, KarinElkjaer
Anmeldt 17. april 2014

Dette sted fortjener absolut KUN top-point..!

Værelserne er rigtig lækre, servicen i top og beliggenheden kunne ikke være bedre...

Vi besøgte Malapascua ca 3 måneder efter orkanen og desværre bar øen meget tydeligt præg heraf, dette har jeg dog valgt ikke skal have nogen betydning for denne vurdering. Man kunne tydeligt forestille sig hvilket sand paradis øen måtte have været før stormen raserede det hele.

Virkelig et flot resort med mange faciliteter. Personalet tog pænt imod os med velkomstdrinks og vi følte os velkommen fra første øjeblik. Værelserne er super fine, rummelige og har alt hvad man har brug for. Vi havde suiterne der lå helt ned til vandkanten og det var generelt bare rigtig lækkert på resortet.

I resortets restaurant finder man et virkelig bredt udvalg af både lokale, amerikanske, europæiske og internationale retter/specialiteter. Dog var der af og til nogle retter de ikke kunne lave pga manglende råvarer, men der var så meget andet at vælge imellem at det var OK. Maden er virkelig god og til et meget fair prisniveau.

Personalet på resortet er meget venlige, hjælpsomme og yderst imødekommende.

Det eneste minus ved opholdet var at vi besøgte Malapascua i lavsæsonen (Januar) hvilket vil sige at vejret ikke var særlig godt og pga vejrforholdende var det umuligt at oprette forbindelse til internet/wi-fi under hele opholdet (generelt for hele øen). Men bortset fra det er der ikke noget som helst ved Malapascua Exotic Island Dive & Beach Resort man kan sætte en finger på.

Jeg ville gerne besøge resortet igen, men ville helt sikkert ikke rejse dertil i lavsæsonen en anden gang.

Overnattede: januar 2014, rejste som par
Tak, ths81
Anmeldt 14. december 2012

Hvis du elsker at dykke skal du her til.. Og du skal vælge dette hotel.. Er ikke det billigste men klart det bedste .. Dog skal du vælge selv at samle dit udstyr da de er lidt sløset med dette.

Tag heldags turen til calangaman !! er den flotteste lille Ø jeg noglesinde har set.

Værelsestip: Tag det dyreste værelse.. Som aligevel ikke koster en skid. Det gjorde vi . Vi var der 17 dage og betalte under 2000 kr ..
  • Overnattede: august 2012, rejste som par
Tak, Rasmus N