Tina B

Vi kommer helt sikkert igen

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 6. jun. 2024
Skønt hotel, fantastisk personale, mega hyggelig lounge og lækre værelser.. kan klart anbefales..
Vi kommer helt sikkert igen............................................................................................
Dato for ophold: juni 2024
5,0 ud af 5 boblerVærdi
5,0 ud af 5 boblerVærelser
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede for 4 uger siden
Kære K9779IItinab
Tusind tak for jeres besøg og for jeres tilbagemelding, dejligt at læse alt har fungeret og i nød jeres ophold /faciliteter
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen
1.199 kr.
      1.045 kr.
    14.7 km fra Struer Grand Hotel
    Vis flere hoteller i Struer
    Anmeldt d. 27. april 2024

Dejlig hotel og venlig personale.. ligger lige midt i byen og ved siden af havnen..
    gode cocktails og super lækker morgenmad

Dato for ophold: april 2024
    Tak, Advan G
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. april 2024

Kære Advang2024 - tusind tak for jeres besøg i Struer!
    Og dejligt at læse i har nydt hotellet og faciliteterne - jeg vil give jeres roser videre til mine kollegaer som har sørget godt for jer under jeres ophold.
    Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage igen snarest

Anmeldt d. 23. marts 2024

Alt fungerede bare
    Startede med smilende velkomst af personale, fik fortalt alt det som vi skulle bruge.
    Dejligt værelse, dejligt morgenmad, alt var bare som det skulle være og mere til
    Tak for en dejlig oplevelse på jeres hotel og stort tak til personalet

Dato for ophold: marts 2024
    Tak, Frank B
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. marts 2024

Kære Frank
    Tusind tak for jeres besøg, Og det er dejligt at læse i har nydt jeres ophold, og mine kollegaer har sørget godt for jer.
    Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.
    God påske Til jer

Anmeldt d. 8. februar 2024

Dejligt hotel. Lidt mørkt værelse, sengene rigtig gode
    personalet var venligt og stræbte rigtig efter at gøre det så godt som muligt for os.
    Morgenmaden fik også et extra pift med forskellige slags syltede frugter, dejligt.
    Og så hen i spa og welness.
    Og spise ude i byen. rigtig god mad.

Dato for ophold: februar 2024
    Tak, Explorer05370643773
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2024

Hej Explorer,
    Tusind tak for jeres besøg i Struer,
    Dejligt at læse i har nydt jeres tid hos os
    Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage en anden gang

Anmeldt d. 5. februar 2024

Dejligt værelse med god stor seng, pænt og rent. Meget serviceminded personale. Der var en kaffe/kakao maskine i loungen, med mange forskellig slags kaffe, som man måtte tage efter lyst- gratis- luksus. God morgenbuffet. Tæt på alting. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: februar 2024
    Tak, Halime V
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. februar 2024

Hej Halimev2024
    Tusind tak for jeres feedback på jeres ophold, dejligt at læse i har nydt opholdet og hotellets faciliteter
    Vi glæder os til at se jer igen
    Hilsen Casper

Anmeldt d. 10. maj 2023 fra mobile enheder

Det var første gang jeg boede på dette hotel, men absolut ikke sidste gang. Blev mødt at smilende og servicerende personale og overnattede derefter i et dejligt værelse. Lækker morgenbuffet og godt udvalgt i baren. Hotellet er placeret midt i byen og har gratis parkering. Godt valg når man er på disse kanter.

Dato for ophold: maj 2023
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, OleAarhus
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2023

Kære Ole
    Tusind tak for dit besøg på Grand hotel, og mange tak for din flotte tilbagemelding
    Rosen bliver givet videre til personalet.
    Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen