Advan G

Struer

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 27. apr. 2024
Dejlig hotel og venlig personale.. ligger lige midt i byen og ved siden af havnen..
gode cocktails og super lækker morgenmad
Dato for ophold: april 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 29. apr. 2024
Kære Advang2024 - tusind tak for jeres besøg i Struer!
Og dejligt at læse i har nydt hotellet og faciliteterne - jeg vil give jeres roser videre til mine kollegaer som har sørget godt for jer under jeres ophold.
Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage igen snarest
    6.3 km fra Struer Grand Hotel
    0.0 km fra Struer Grand Hotel
    Vis flere hoteller i Struer
    Anmeldt d. 23. marts 2024

Alt fungerede bare
    Startede med smilende velkomst af personale, fik fortalt alt det som vi skulle bruge.
    Dejligt værelse, dejligt morgenmad, alt var bare som det skulle være og mere til
    Tak for en dejlig oplevelse på jeres hotel og stort tak til personalet

Dato for ophold: marts 2024
    Tak, Frank B
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 25. marts 2024

Kære Frank
    Tusind tak for jeres besøg, Og det er dejligt at læse i har nydt jeres ophold, og mine kollegaer har sørget godt for jer.
    Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden gang.
    God påske Til jer
    Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 8. februar 2024

Dejligt hotel. Lidt mørkt værelse, sengene rigtig gode
    personalet var venligt og stræbte rigtig efter at gøre det så godt som muligt for os.
    Morgenmaden fik også et extra pift med forskellige slags syltede frugter, dejligt.
    Og så hen i spa og welness.
    Og spise ude i byen. rigtig god mad.

Dato for ophold: februar 2024
    Tak, Explorer05370643773
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 13. februar 2024

Hej Explorer,
    Tusind tak for jeres besøg i Struer,
    Dejligt at læse i har nydt jeres tid hos os
    Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage en anden gang

Anmeldt d. 5. februar 2024

Dejligt værelse med god stor seng, pænt og rent. Meget serviceminded personale. Der var en kaffe/kakao maskine i loungen, med mange forskellig slags kaffe, som man måtte tage efter lyst- gratis- luksus. God morgenbuffet. Tæt på alting. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: februar 2024
    Tak, Halime V
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. februar 2024

Hej Halimev2024
    Tusind tak for jeres feedback på jeres ophold, dejligt at læse i har nydt opholdet og hotellets faciliteter
    Vi glæder os til at se jer igen
    Hilsen Casper

Anmeldt d. 10. maj 2023 fra mobile enheder

Det var første gang jeg boede på dette hotel, men absolut ikke sidste gang. Blev mødt at smilende og servicerende personale og overnattede derefter i et dejligt værelse. Lækker morgenbuffet og godt udvalgt i baren. Hotellet er placeret midt i byen og har gratis parkering. Godt valg når man er på disse kanter.

Dato for ophold: maj 2023
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, OleAarhus
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2023

Kære Ole
    Tusind tak for dit besøg på Grand hotel, og mange tak for din flotte tilbagemelding
    Rosen bliver givet videre til personalet.
    Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen
    Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 17. oktober 2022

Skønt ophold med rigtigt hjælpsom receptionsdame. Morgenmad, aftensmad var fremragende, dog lamperne i vores værelse virkede ikke. Vi kom med vores spædbårn, og de var dejligt at have vores morgenmad og aftensmad leveret til vores værelse. Godt hotel men værelserne er gammel, Trægulvet under tæppen laver lyd når man går, det var ikke så godt især når man har spædbårn som sover. Ellers skønt hotel.

Værelsestip: Skønt hotel men gammelbygget værelserne
    Dato for ophold: oktober 2022
    Tak, ankherdeneb2019