Explorer05370643773
Skødstrup, Danmark

hotelophold og spa.

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 8. feb. 2024
Dejligt hotel. Lidt mørkt værelse, sengene rigtig gode
personalet var venligt og stræbte rigtig efter at gøre det så godt som muligt for os.
Morgenmaden fik også et extra pift med forskellige slags syltede frugter, dejligt.
Og så hen i spa og welness.
Og spise ude i byen. rigtig god mad.
Dato for ophold: februar 2024
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerSted
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 13. feb. 2024
Hej Explorer,
Tusind tak for jeres besøg i Struer,
Dejligt at læse i har nydt jeres tid hos os
Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage en anden gang
  • Lol.travel
  • Hotels.com
0.0 km fra Struer Grand Hotel
Vis flere hoteller i Struer
Anmeldt d. 5. februar 2024

Dejligt værelse med god stor seng, pænt og rent. Meget serviceminded personale. Der var en kaffe/kakao maskine i loungen, med mange forskellig slags kaffe, som man måtte tage efter lyst- gratis- luksus. God morgenbuffet. Tæt på alting. Vi kommer helt sikkert igen.

Dato for ophold: februar 2024
Tak, Halime V
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. februar 2024

Hej Halimev2024
Tusind tak for jeres feedback på jeres ophold, dejligt at læse i har nydt opholdet og hotellets faciliteter
Vi glæder os til at se jer igen
Hilsen Casper

Anmeldt d. 10. maj 2023 fra mobile enheder

Det var første gang jeg boede på dette hotel, men absolut ikke sidste gang. Blev mødt at smilende og servicerende personale og overnattede derefter i et dejligt værelse. Lækker morgenbuffet og godt udvalgt i baren. Hotellet er placeret midt i byen og har gratis parkering. Godt valg når man er på disse kanter.

Dato for ophold: maj 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, OleAarhus
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2023

Kære Ole
Tusind tak for dit besøg på Grand hotel, og mange tak for din flotte tilbagemelding
Rosen bliver givet videre til personalet.
Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen
Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 17. oktober 2022

Skønt ophold med rigtigt hjælpsom receptionsdame. Morgenmad, aftensmad var fremragende, dog lamperne i vores værelse virkede ikke. Vi kom med vores spædbårn, og de var dejligt at have vores morgenmad og aftensmad leveret til vores værelse. Godt hotel men værelserne er gammel, Trægulvet under tæppen laver lyd når man går, det var ikke så godt især når man har spædbårn som sover. Ellers skønt hotel.

Værelsestip: Skønt hotel men gammelbygget værelserne
Dato for ophold: oktober 2022
Tak, ankherdeneb2019
Anmeldt d. 17. juli 2022 fra mobile enheder

God central beliggenhed, ok morgenbuffet med lidt af hvert og rigtig fine værelser, med alt hvad der kunne være behov for, ekstra puder, strygebræt og strygejern og føntørrer.

Yderst venligt og imødekommende personale som var der med det samm, fx hvis der manglede noget i morgen buffeten.

Værelsestip: Gratis parkering i smedede 2, lige ved hotellet.
Dato for ophold: juli 2022
Tak, Louisekirstinep
Anmeldt d. 15. juni 2022 fra mobile enheder

Boede på et af de efter sigende bedste ofg dyreste værelser og betalte fuld pris for det. Havde derfor forventet andet og mere end et standard dansk provins dobbeltværelse uden nogen ekstra faciliteter - end ikke mulighed for at lave en kop kaffe. Overhovedet ikke pengene værd.

Dato for ophold: juni 2022
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, heb063
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2022

Kære HEB063

Jeg kan desværre ikke lige udtale mig omkring værelse og facil. på værelser, da jeg ikke lige kan se ud fra brugernavnet
Hvilket navn du kan være booket under - hvis, jeg må bede dig kontakte mig på casper@struergrandhotel.dk for at kunne kigge nærmere ind på jeres ophold