Halime V

Super behageligt hotel ophold.

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 5. feb. 2024
Dejligt værelse med god stor seng, pænt og rent. Meget serviceminded personale. Der var en kaffe/kakao maskine i loungen, med mange forskellig slags kaffe, som man måtte tage efter lyst- gratis- luksus. God morgenbuffet. Tæt på alting. Vi kommer helt sikkert igen.
Dato for ophold: februar 2024
Problemer med denne anmeldelse?
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 7. feb. 2024
Hej Halimev2024
Tusind tak for jeres feedback på jeres ophold, dejligt at læse i har nydt opholdet og hotellets faciliteter
Vi glæder os til at se jer igen
Hilsen Casper
546 kr.
    15.1 km fra Struer Grand Hotel
    Vis flere hoteller i Struer
    Anmeldt d. 10. maj 2023 fra mobile enheder

Det var første gang jeg boede på dette hotel, men absolut ikke sidste gang. Blev mødt at smilende og servicerende personale og overnattede derefter i et dejligt værelse. Lækker morgenbuffet og godt udvalgt i baren. Hotellet er placeret midt i byen og har gratis parkering. Godt valg når man er på disse kanter.

Dato for ophold: maj 2023
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, OleAarhus
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. maj 2023

Kære Ole
    Tusind tak for dit besøg på Grand hotel, og mange tak for din flotte tilbagemelding
    Rosen bliver givet videre til personalet.
    Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen
    Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 17. oktober 2022

Skønt ophold med rigtigt hjælpsom receptionsdame. Morgenmad, aftensmad var fremragende, dog lamperne i vores værelse virkede ikke. Vi kom med vores spædbårn, og de var dejligt at have vores morgenmad og aftensmad leveret til vores værelse. Godt hotel men værelserne er gammel, Trægulvet under tæppen laver lyd når man går, det var ikke så godt især når man har spædbårn som sover. Ellers skønt hotel.

Værelsestip: Skønt hotel men gammelbygget værelserne
    Dato for ophold: oktober 2022
    Tak, ankherdeneb2019
    Anmeldt d. 17. juli 2022 fra mobile enheder

God central beliggenhed, ok morgenbuffet med lidt af hvert og rigtig fine værelser, med alt hvad der kunne være behov for, ekstra puder, strygebræt og strygejern og føntørrer.

Yderst venligt og imødekommende personale som var der med det samm, fx hvis der manglede noget i morgen buffeten.

Værelsestip: Gratis parkering i smedede 2, lige ved hotellet.
    Dato for ophold: juli 2022
    Tak, Louisekirstinep
    Anmeldt d. 15. juni 2022 fra mobile enheder

Boede på et af de efter sigende bedste ofg dyreste værelser og betalte fuld pris for det. Havde derfor forventet andet og mere end et standard dansk provins dobbeltværelse uden nogen ekstra faciliteter - end ikke mulighed for at lave en kop kaffe. Overhovedet ikke pengene værd.

Dato for ophold: juni 2022
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, heb063
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2022

Kære HEB063

Jeg kan desværre ikke lige udtale mig omkring værelse og facil. på værelser, da jeg ikke lige kan se ud fra brugernavnet
    Hvilket navn du kan være booket under - hvis, jeg må bede dig kontakte mig på casper@struergrandhotel.dk for at kunne kigge nærmere ind på jeres ophold

Anmeldt d. 1. juni 2022 fra mobile enheder

Altid dejligt at komme på jeres hotel, vi nyder godt af muligheden for at udnytte spa opholdet ind imellem familie besøg, vores værelse var i top, noget vi sætter pris på, Morgenmaden er var som altid helt fantastisk, søde og smide personale som hurtigt er klar til at finde frem hvis noget skulle mangle på buffeten
    Vi ses næste sommer igen

Dato for ophold: maj 2022
    Tak, 20stigr
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2022

Kære 20stigr

Tak for jeres tilbagemelding, dejligt at læse mine kollegaer sørger godt for jer,
    vi glæder os til at byde velkommen igen i Struer
    Hilsen Casper