Ole K
København, Danmark

Skønt centralt beliggende hotel med gode medarbejdere.

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 10. maj 2023fra mobile enheder
Hotellets favorit
Det var første gang jeg boede på dette hotel, men absolut ikke sidste gang. Blev mødt at smilende og servicerende personale og overnattede derefter i et dejligt værelse. Lækker morgenbuffet og godt udvalgt i baren. Hotellet er placeret midt i byen og har gratis parkering. Godt valg når man er på disse kanter.
Dato for ophold: maj 2023
Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Problemer med denne anmeldelse?
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 14. maj 2023
Kære Ole
Tusind tak for dit besøg på Grand hotel, og mange tak for din flotte tilbagemelding
Rosen bliver givet videre til personalet.
Vi glæder os til at kunne byde dig velkommen igen
Hilsen Casper Frederiksen
    • Hotels.com
    0.0 km fra Struer Grand Hotel
    Vis flere hoteller i Struer
    Anmeldt d. 17. oktober 2022

Skønt ophold med rigtigt hjælpsom receptionsdame. Morgenmad, aftensmad var fremragende, dog lamperne i vores værelse virkede ikke. Vi kom med vores spædbårn, og de var dejligt at have vores morgenmad og aftensmad leveret til vores værelse. Godt hotel men værelserne er gammel, Trægulvet under tæppen laver lyd når man går, det var ikke så godt især når man har spædbårn som sover. Ellers skønt hotel.

Værelsestip: Skønt hotel men gammelbygget værelserne
    Dato for ophold: oktober 2022
    Tak, ankherdeneb2019
    Anmeldt d. 17. juli 2022 fra mobile enheder

God central beliggenhed, ok morgenbuffet med lidt af hvert og rigtig fine værelser, med alt hvad der kunne være behov for, ekstra puder, strygebræt og strygejern og føntørrer.

Yderst venligt og imødekommende personale som var der med det samm, fx hvis der manglede noget i morgen buffeten.

Værelsestip: Gratis parkering i smedede 2, lige ved hotellet.
    Dato for ophold: juli 2022
    Tak, Louisekirstinep
    Anmeldt d. 15. juni 2022 fra mobile enheder

Boede på et af de efter sigende bedste ofg dyreste værelser og betalte fuld pris for det. Havde derfor forventet andet og mere end et standard dansk provins dobbeltværelse uden nogen ekstra faciliteter - end ikke mulighed for at lave en kop kaffe. Overhovedet ikke pengene værd.

Dato for ophold: juni 2022
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, heb063
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2022

Kære HEB063

Jeg kan desværre ikke lige udtale mig omkring værelse og facil. på værelser, da jeg ikke lige kan se ud fra brugernavnet
    Hvilket navn du kan være booket under - hvis, jeg må bede dig kontakte mig på casper@struergrandhotel.dk for at kunne kigge nærmere ind på jeres ophold

Anmeldt d. 1. juni 2022 fra mobile enheder

Altid dejligt at komme på jeres hotel, vi nyder godt af muligheden for at udnytte spa opholdet ind imellem familie besøg, vores værelse var i top, noget vi sætter pris på, Morgenmaden er var som altid helt fantastisk, søde og smide personale som hurtigt er klar til at finde frem hvis noget skulle mangle på buffeten
    Vi ses næste sommer igen

Dato for ophold: maj 2022
    Tak, 20stigr
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2022

Kære 20stigr

Tak for jeres tilbagemelding, dejligt at læse mine kollegaer sørger godt for jer,
    vi glæder os til at byde velkommen igen i Struer
    Hilsen Casper

Anmeldt d. 1. juni 2022

Vi har besøgt Grand Hotel Struer flere gange. Dog over tid. Vi har egentlig ikke brug for at spise og overnatte i Struer. Men vi kan bare ikke lade være - netop fordi man skal lede længe efter en så perfekt service, super lækker mad og skønt værelse. Alt er i bedste forstand helt i top. Personalet er hele tiden opmærksom på gæstens behov - og på en behagelig og ikke påtrængende måde. Vi har hver gang til fulde nydt vores ophold på Grand Hotel Struer - og vi kan varmt anbefale et par dage til ren nydelse til andre. Gå ikke glip af en sådan lækker oplevelse.

Værelsestip: vælg et superior-værelse. Pris og kvalitet på et fornuftigt niveau.
    Dato for ophold: maj 2022
    Tak, 331jorgen

Kære Jørgen, tak for jeres tilbagemelding på jeres ophold, det er dejlig læsning som jeg vil få sendt videre til mine kollegaer så de kan få ros for deres job

Vi håber at se jer i Struer igen
    Hilsen Casper Frederiksen