Louise Kirstine P
Esbjerg, Danmark

Meget godt ophold

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 17. jul. 2022fra mobile enheder
God central beliggenhed, ok morgenbuffet med lidt af hvert og rigtig fine værelser, med alt hvad der kunne være behov for, ekstra puder, strygebræt og strygejern og føntørrer.

Yderst venligt og imødekommende personale som var der med det samm, fx hvis der manglede noget i morgen buffeten.
Dato for ophold: juli 2022
Værelsestip: Gratis parkering i smedede 2, lige ved hotellet.
Problemer med denne anmeldelse?
Breakfast in our Orangey
546 kr.
    15.1 km fra Struer Grand Hotel
    Vis flere hoteller i Struer
    Anmeldt d. 15. juni 2022 fra mobile enheder

Boede på et af de efter sigende bedste ofg dyreste værelser og betalte fuld pris for det. Havde derfor forventet andet og mere end et standard dansk provins dobbeltværelse uden nogen ekstra faciliteter - end ikke mulighed for at lave en kop kaffe. Overhovedet ikke pengene værd.

Dato for ophold: juni 2022
    Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, heb063
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 17. juni 2022

Kære HEB063

Jeg kan desværre ikke lige udtale mig omkring værelse og facil. på værelser, da jeg ikke lige kan se ud fra brugernavnet
    Hvilket navn du kan være booket under - hvis, jeg må bede dig kontakte mig på casper@struergrandhotel.dk for at kunne kigge nærmere ind på jeres ophold

Anmeldt d. 1. juni 2022 fra mobile enheder

Altid dejligt at komme på jeres hotel, vi nyder godt af muligheden for at udnytte spa opholdet ind imellem familie besøg, vores værelse var i top, noget vi sætter pris på, Morgenmaden er var som altid helt fantastisk, søde og smide personale som hurtigt er klar til at finde frem hvis noget skulle mangle på buffeten
    Vi ses næste sommer igen

Dato for ophold: maj 2022
    Tak, 20stigr
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 3. juni 2022

Kære 20stigr

Tak for jeres tilbagemelding, dejligt at læse mine kollegaer sørger godt for jer,
    vi glæder os til at byde velkommen igen i Struer
    Hilsen Casper

Anmeldt d. 1. juni 2022

Vi har besøgt Grand Hotel Struer flere gange. Dog over tid. Vi har egentlig ikke brug for at spise og overnatte i Struer. Men vi kan bare ikke lade være - netop fordi man skal lede længe efter en så perfekt service, super lækker mad og skønt værelse. Alt er i bedste forstand helt i top. Personalet er hele tiden opmærksom på gæstens behov - og på en behagelig og ikke påtrængende måde. Vi har hver gang til fulde nydt vores ophold på Grand Hotel Struer - og vi kan varmt anbefale et par dage til ren nydelse til andre. Gå ikke glip af en sådan lækker oplevelse.

Værelsestip: vælg et superior-værelse. Pris og kvalitet på et fornuftigt niveau.
    Dato for ophold: maj 2022
    Tak, 331jorgen

Kære Jørgen, tak for jeres tilbagemelding på jeres ophold, det er dejlig læsning som jeg vil få sendt videre til mine kollegaer så de kan få ros for deres job

Vi håber at se jer i Struer igen
    Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 24. april 2022

Alt var bare som det skulle være, søde personaler, god betjening og fin morgenmad.
    Værelset havde også en fin stand og var rent og med 2 overnatninger kom der jo rengøring ved elve-tiden, som vi dog sagde nej tak til.
    Parkeringen var heller ikke noget problem, vi fik forklaret hvad vi skulle da vi kom.
    Så vi kommer gerne igen

Dato for ophold: april 2022
    Tak, Devittsenior
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. april 2022

Tak for jeres besøg og for jeres tilbagemelding, jeg vil give jeres roser videre til mine kollegaer der har sørget for jer under jeres ophold.
    Vi glæder os til at se jer igen
    Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 3. marts 2022 fra mobile enheder

Kommer gerne igen. Venlig personale. Var hjælpsomme ang udlevering af nøgler før Chek in fordi vi ikke med sikkerhed kunne nå at komme tilbage i indtjeningstiden
    Kan anbefale et plus værelse :) Sengen var totalt luksus👌

Dato for ophold: februar 2022
    Tak, KJeppesen79
    Casper Frederiksen, Owner hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. marts 2022

Hej Jeppesen
    tak for jeres tilbagemelding - vi glæder os til at se jer i Struer en anden gang
    Hilsen Grand Hotel Struer