Leif Devitt M
Rødovre, Danmark

Rigtig god oplevelse

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
5,0 ud af 5 boblerAnmeldt 24. apr. 2022
Alt var bare som det skulle være, søde personaler, god betjening og fin morgenmad.
Værelset havde også en fin stand og var rent og med 2 overnatninger kom der jo rengøring ved elve-tiden, som vi dog sagde nej tak til.
Parkeringen var heller ikke noget problem, vi fik forklaret hvad vi skulle da vi kom.
Så vi kommer gerne igen
Dato for ophold: april 2022
5,0 ud af 5 boblerSted
5,0 ud af 5 boblerService
5,0 ud af 5 boblerSøvnkvalitet
Problemer med denne anmeldelse?
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 26. apr. 2022
Tak for jeres besøg og for jeres tilbagemelding, jeg vil give jeres roser videre til mine kollegaer der har sørget for jer under jeres ophold.
Vi glæder os til at se jer igen
Hilsen Casper Frederiksen
    • Priceline
    0.0 km fra Struer Grand Hotel
    Vis flere hoteller i Struer
    Anmeldt d. 3. marts 2022 fra mobile enheder

Kommer gerne igen. Venlig personale. Var hjælpsomme ang udlevering af nøgler før Chek in fordi vi ikke med sikkerhed kunne nå at komme tilbage i indtjeningstiden
    Kan anbefale et plus værelse :) Sengen var totalt luksus👌

Dato for ophold: februar 2022
    Tak, KJeppesen79
    Casper Frederiksen, Owner hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. marts 2022

Hej Jeppesen
    tak for jeres tilbagemelding - vi glæder os til at se jer i Struer en anden gang
    Hilsen Grand Hotel Struer

Anmeldt d. 14. november 2021

Værelset er på 3., og det er ikke så stort, men det, der skal være der, er der. Blandt andet strygebræt og -jern, to borde og tre stole og tre spejle og godt forsynet med stikkontakter - og et udmærket badeværelse, hvor der som sædvanligt er for lidt hyldeplads.
    Det kan ikke koste meget at skrue en ekstra hylde op, så vi gæster kan anbringe vores to toilettasker og ikke som nu kun den ene.
    Elevatoren til 3. virker upåklagelig, og restauranten er hyggelig på trods af de lidt gammeldags lamper og den lidt for brune farvetone. Lidt frisk maling kunne her gøre underværker.
    Men det vigtigste af alt, maden og betjeningen, var i top. De unge mennesker var venlige og lydhøre og endda forsynet med humoristisk sans, og den alt for varme rødvin fik lige en koldskål at køle i. Tak for det!
    Maden var vildt. Med alt fra fasan, over andebryst til græskarsuppe og rosastegt krondyr til æbledessert med æblechips og æblesorbet. Meget smagfuldt! Vi købte en vinbar til 249 kroner, og hermed anerkendelse for at sælge vin til mere moderate priser end normalt på danske restauranter. Der var to slags hvid og tre slags rød samt dessertvin, og selv om vi ikke nåede at smage dem alle, var både chardonnayen og primitivoen helt i orden.
    Efter en god og rolig nattesøvn uden forstyrrelser af nogen art gik vi ned til morgenmaden, der var fin og varieret med masser af hensyn til coronaen.
    Jeg vil gerne anbefale dette hotel af ovennævnte årsager.

Værelsestip: Jeg hørte en hund gø, så jeg antager, at kæledyr må medbringes.
    Dato for ophold: november 2021
    Tak, 43finnjean
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 16. november 2021

Kære 43finnjeak, tak for jeres tilbagemelding, jeg er glad for at hører i har haft en god overnatning og besøg i restauranten.
    Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang i Struer
    Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 16. september 2021

Dejligt, stille, pænt hotel med central beliggenhed og venligt personale. Hurtigt WiFi med mulighed for at chrome caste til TV (har dog ikke prøvet dette). Lækker morgenmads buffet med stort udvalg inkl varmt.

Værelsestip: Book direkte på hotellets hjemmeside og se alle typer værelser
    Dato for ophold: september 2021
    Tak, 842pederh
    Anmeldt d. 30. august 2021

Funtionelt hotel med gode, men lidt kedelige værelser - Pakering i nærheden på offentlig plads - Meget venlige og imødekommende personale - En opgardering af værelser incl. bad vil "løfte" stedet ....

Dato for ophold: august 2021
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Claus Jørn J
    Anmeldt d. 18. august 2021 fra mobile enheder

Vi vil helt sikkert anbefale andre at besøge Grand Hotel Struer.
    Dejlig hyggelig og afslappet atmosfære, og man føler sig velkommen og bliver mødt af smil og venligt personale.
    Hyggeligt værelse med det vi havde brug for.

Dato for ophold: august 2021
    Tak, 198benediktec