43finnjean
Thisted, Danmark

Udmærket værelse uden tant og fjas og dejlig mad med venlig servering

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 14. nov. 2021
Værelset er på 3., og det er ikke så stort, men det, der skal være der, er der. Blandt andet strygebræt og -jern, to borde og tre stole og tre spejle og godt forsynet med stikkontakter - og et udmærket badeværelse, hvor der som sædvanligt er for lidt hyldeplads.
Det kan ikke koste meget at skrue en ekstra hylde op, så vi gæster kan anbringe vores to toilettasker og ikke som nu kun den ene.
Elevatoren til 3. virker upåklagelig, og restauranten er hyggelig på trods af de lidt gammeldags lamper og den lidt for brune farvetone. Lidt frisk maling kunne her gøre underværker.
Men det vigtigste af alt, maden og betjeningen, var i top. De unge mennesker var venlige og lydhøre og endda forsynet med humoristisk sans, og den alt for varme rødvin fik lige en koldskål at køle i. Tak for det!
Maden var vildt. Med alt fra fasan, over andebryst til græskarsuppe og rosastegt krondyr til æbledessert med æblechips og æblesorbet. Meget smagfuldt! Vi købte en vinbar til 249 kroner, og hermed anerkendelse for at sælge vin til mere moderate priser end normalt på danske restauranter. Der var to slags hvid og tre slags rød samt dessertvin, og selv om vi ikke nåede at smage dem alle, var både chardonnayen og primitivoen helt i orden.
Efter en god og rolig nattesøvn uden forstyrrelser af nogen art gik vi ned til morgenmaden, der var fin og varieret med masser af hensyn til coronaen.
Jeg vil gerne anbefale dette hotel af ovennævnte årsager.
Dato for ophold: november 2021
Værelsestip: Jeg hørte en hund gø, så jeg antager, at kæledyr må medbringes.
4,0 ud af 5 boblerVærdi
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
5,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelse
Svarede 16. nov. 2021
Kære 43finnjeak, tak for jeres tilbagemelding, jeg er glad for at hører i har haft en god overnatning og besøg i restauranten.
Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang i Struer

6.3 km fra Struer Grand Hotel
    18.5 km fra Struer Grand Hotel
    14.4 km fra Struer Grand Hotel
    Vis flere hoteller i Struer
    Anmeldt d. 16. september 2021

Dejligt, stille, pænt hotel med central beliggenhed og venligt personale. Hurtigt WiFi med mulighed for at chrome caste til TV (har dog ikke prøvet dette). Lækker morgenmads buffet med stort udvalg inkl varmt.

Værelsestip: Book direkte på hotellets hjemmeside og se alle typer værelser
    Dato for ophold: september 2021
    Tak, 842pederh
    Anmeldt d. 30. august 2021

Funtionelt hotel med gode, men lidt kedelige værelser - Pakering i nærheden på offentlig plads - Meget venlige og imødekommende personale - En opgardering af værelser incl. bad vil "løfte" stedet ....

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Claus Jørn J
    Anmeldt d. 18. august 2021 fra mobile enheder

Vi vil helt sikkert anbefale andre at besøge Grand Hotel Struer.
    Dejlig hyggelig og afslappet atmosfære, og man føler sig velkommen og bliver mødt af smil og venligt personale.
    Hyggeligt værelse med det vi havde brug for.

Tak, 198benediktec
    Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

Vi har endnu en gang haft en dejlig ophold på det hyggelige hotel som er centralt placeret i byen
    sovet og morgenmaden var god og skønt
    Vi kommer tilbage igen der vi bruger det som en base til at kunne besøge vores familie
    Næste gang vil vi bestilte et spa

Tak, 20stigr
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære 20Stigr

tak for jeres tilbagemelding, det betyder meget for os at få feedback fra jer.
    Vi glæder os til at byde jer velkommen igen

Anmeldt d. 31. juli 2021

God og hjælpsom service på et glimrende hotel med central beliggehed i byen. direkte på gågaden og tæt på havnen. Desværre havde restauranten på hotellet samt et par andre restauranter i byen sommerlukket, og det betød ,at det var lidt svært at finde en god middag.

Dato for ophold: juli 2021
    Tak, SoerenSP
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Søren SP

Tak for din tilbagemelding på jeres besøg i Struer
    Jeg skal give rosen videre til mine kollegaer, som har sørget for jer under jeres ophold.

Desværre er vi noget ramt af manglende arbejdskraft som mange andre steder og blev derfor nød til at holde lukket.

Vi håber at kunne byde velkommen i Struer Igen en anden gang