Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com184 US$
Hotels.com184 US$
Priceline184 US$
Travelocity184 US$
Orbitz.com184 US$
Agoda.com202 US$
Anmeldt d. 16. september 2021

Dejligt, stille, pænt hotel med central beliggenhed og venligt personale. Hurtigt WiFi med mulighed for at chrome caste til TV (har dog ikke prøvet dette). Lækker morgenmads buffet med stort udvalg inkl varmt.

Værelsestip: Book direkte på hotellets hjemmeside og se alle typer værelser
Dato for ophold: september 2021
Tak, 842pederh
Anmeldt d. 30. august 2021

Funtionelt hotel med gode, men lidt kedelige værelser - Pakering i nærheden på offentlig plads - Meget venlige og imødekommende personale - En opgardering af værelser incl. bad vil "løfte" stedet ....

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Claus Jørn J
Anmeldt d. 18. august 2021 fra mobile enheder

Vi vil helt sikkert anbefale andre at besøge Grand Hotel Struer.
Dejlig hyggelig og afslappet atmosfære, og man føler sig velkommen og bliver mødt af smil og venligt personale.
Hyggeligt værelse med det vi havde brug for.

Tak, 198benediktec
Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

Vi har endnu en gang haft en dejlig ophold på det hyggelige hotel som er centralt placeret i byen
sovet og morgenmaden var god og skønt
Vi kommer tilbage igen der vi bruger det som en base til at kunne besøge vores familie
Næste gang vil vi bestilte et spa

Tak, 20stigr
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære 20Stigr

tak for jeres tilbagemelding, det betyder meget for os at få feedback fra jer.
Vi glæder os til at byde jer velkommen igen

Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 31. juli 2021

God og hjælpsom service på et glimrende hotel med central beliggehed i byen. direkte på gågaden og tæt på havnen. Desværre havde restauranten på hotellet samt et par andre restauranter i byen sommerlukket, og det betød ,at det var lidt svært at finde en god middag.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, SoerenSP
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Søren SP

Tak for din tilbagemelding på jeres besøg i Struer
Jeg skal give rosen videre til mine kollegaer, som har sørget for jer under jeres ophold.

Desværre er vi noget ramt af manglende arbejdskraft som mange andre steder og blev derfor nød til at holde lukket.

Vi håber at kunne byde velkommen i Struer Igen en anden gang

Hilsen Casper Frederiksen