Peder H

Helt i orden

Anmeldelse af Struer Grand Hotel
4,0 ud af 5 boblerAnmeldt 16. sep. 2021
Dejligt, stille, pænt hotel med central beliggenhed og venligt personale. Hurtigt WiFi med mulighed for at chrome caste til TV (har dog ikke prøvet dette). Lækker morgenmads buffet med stort udvalg inkl varmt.
Dato for ophold: september 2021
Værelsestip: Book direkte på hotellets hjemmeside og se alle typer værelser
4,0 ud af 5 boblerVærelser
4,0 ud af 5 boblerRenlighed
4,0 ud af 5 boblerService
Problemer med denne anmeldelse?
    6.3 km fra Struer Grand Hotel
    32.6 km fra Struer Grand Hotel
    18.5 km fra Struer Grand Hotel
    Vis flere hoteller i Struer
    Anmeldt d. 30. august 2021

Funtionelt hotel med gode, men lidt kedelige værelser - Pakering i nærheden på offentlig plads - Meget venlige og imødekommende personale - En opgardering af værelser incl. bad vil "løfte" stedet ....

• Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Claus Jørn J
    Anmeldt d. 18. august 2021 fra mobile enheder

Vi vil helt sikkert anbefale andre at besøge Grand Hotel Struer.
    Dejlig hyggelig og afslappet atmosfære, og man føler sig velkommen og bliver mødt af smil og venligt personale.
    Hyggeligt værelse med det vi havde brug for.

Tak, 198benediktec
    Anmeldt d. 4. august 2021 fra mobile enheder

Vi har endnu en gang haft en dejlig ophold på det hyggelige hotel som er centralt placeret i byen
    sovet og morgenmaden var god og skønt
    Vi kommer tilbage igen der vi bruger det som en base til at kunne besøge vores familie
    Næste gang vil vi bestilte et spa

Tak, 20stigr
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 6. august 2021

Kære 20Stigr

tak for jeres tilbagemelding, det betyder meget for os at få feedback fra jer.
    Vi glæder os til at byde jer velkommen igen

Anmeldt d. 31. juli 2021

God og hjælpsom service på et glimrende hotel med central beliggehed i byen. direkte på gågaden og tæt på havnen. Desværre havde restauranten på hotellet samt et par andre restauranter i byen sommerlukket, og det betød ,at det var lidt svært at finde en god middag.

Dato for ophold: juli 2021
    Tak, SoerenSP
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Søren SP

Tak for din tilbagemelding på jeres besøg i Struer
    Jeg skal give rosen videre til mine kollegaer, som har sørget for jer under jeres ophold.

Desværre er vi noget ramt af manglende arbejdskraft som mange andre steder og blev derfor nød til at holde lukket.

Vi håber at kunne byde velkommen i Struer Igen en anden gang

Anmeldt d. 29. april 2021

Ligger centralt i Struer. Altid god service og imødekommende service. Virkelig lækker morgenmad til prisen. Rent og pænt selvom det ikke er helt nyt. Kvaliteten bliver løbende opdateret. Bl.a. nye TV i nogle rum og lækre B&O flad-TV i andre rum.

Værelsestip: Chromecast i Superior rooms.
    Dato for ophold: april 2021
    • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
    Tak, Sven308
    Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2021

Kære Sven308
    Tak for dine pæne ord, det vil jeg viderbringe til personalet '
    Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden god gang