Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com146 US$
Priceline146 US$
Hotels.com146 US$
Travelocity146 US$
Trip.com145 US$
Agoda.com199 US$
Anmeldt d. 31. juli 2021

God og hjælpsom service på et glimrende hotel med central beliggehed i byen. direkte på gågaden og tæt på havnen. Desværre havde restauranten på hotellet samt et par andre restauranter i byen sommerlukket, og det betød ,at det var lidt svært at finde en god middag.

Dato for ophold: juli 2021
Tak, SoerenSP
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 2. august 2021

Kære Søren SP

Tak for din tilbagemelding på jeres besøg i Struer
Jeg skal give rosen videre til mine kollegaer, som har sørget for jer under jeres ophold.

Desværre er vi noget ramt af manglende arbejdskraft som mange andre steder og blev derfor nød til at holde lukket.

Vi håber at kunne byde velkommen i Struer Igen en anden gang

Anmeldt d. 29. april 2021

Ligger centralt i Struer. Altid god service og imødekommende service. Virkelig lækker morgenmad til prisen. Rent og pænt selvom det ikke er helt nyt. Kvaliteten bliver løbende opdateret. Bl.a. nye TV i nogle rum og lækre B&O flad-TV i andre rum.

Værelsestip: Chromecast i Superior rooms.
Dato for ophold: april 2021
  • Rejsetype: Rejste i forbindelse med forretninger
Tak, Sven308
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 1. maj 2021

Kære Sven308
Tak for dine pæne ord, det vil jeg viderbringe til personalet '
Vi håber at kunne byde jer velkommen en anden god gang

Anmeldt d. 5. december 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel - vi havde et lækkert værelse med atmosfære, god seng, lækker indretning - to dejlige lænestole så den ene slipper for at sidde på stolen ved skrivebordet. Lækker mad og et vin kort til overkommelige priser. Kontakten med hotellet har været storartet da vores ophold har været aflyst og planlagt en del gange pga. af Corona. Der var hele tiden en ny løsning. De få minus er : kedelig udsigt fra værelset til en baggård. Men sådan er det med Hoteller i By-midten. Lyset i garderoben var mangelfuld! Det ville ha været fantastisk med muligheden for at lave en kop kaffe på værelset. Det gør ikke oplevelsen dårlig - vi har haft et SKØNT ophold.

Dato for ophold: november 2020
Tak, AC-Horsens
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2020

Kære AC-Horsens

tak for jeres anmeldelse, det er dejligt at læse i har haft et godt ophold hos os,

Jeg vil give jeres ros videre til personalet, og kigger en ekstra på styrken af lyset i garderoben på værelset.

Jeg håber at kunne byde velkommen igen

Anmeldt d. 15. november 2020

Fint hotel, med central beliggenhed, og god betjening. Dog får hotellet ikke bedre vurdering, da vores nattesøvn bestemt ikke var optimal, p.g.a de kapok-puder, der var i sengen. UT vågnede med hold i nakken, æv. Morgenbuffeten var rigtig god, og rigelig, og der var tænkt i corona forholdsregler.

Dato for ophold: november 2020
Tak, Mette69
Casper Frederiksen, Owner hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. november 2020

Hej Mette

tak for din beskrivelse, jeg er ked at du er vågnet med hold i nakken grundet vores puder

Pude og dyne valg er altid svær men vi syntes at have valgt en pude som skulle passe til alle
Dette er så ikke tilfældet så det vil jeg tage med videre til når vi skal have indkøbt flere puder

Anmeldt d. 14. november 2020 fra mobile enheder

Jeg var på weekend på dette hotel, med tre andre veninder.
Personalet var super flinke og servicemindede. Værelserne var med lidt ældre indretning og interiør, men hyggelige og med fin plads. Der var dejlig morgenmad. Den menu, der var inkluderet i pakkeløsningen med weekendopholdet og spa, var ikke den bedste.

Dato for ophold: oktober 2020
Tak, elizabethkB545NM

Hej Elizabeth

tak for din anmeldelse - jeg er glad for at læse i havde en god weekend i Struer

Jeg ville gerne have vidst hvornår i havde været for at kunne checke hvad menuen har været,
da vi ikke ønsker at servere noget der ikke er iorden,

Du må meget gerne kontakte mig på mail evt. casper@struergrandhotel.dk