Fastlås den laveste pris fra disse websites
Expedia.com146 US$
Priceline146 US$
Hotels.com146 US$
Travelocity146 US$
Tripadvisor146 US$
Agoda.com199 US$
Anmeldt d. 5. december 2020 fra mobile enheder

Dejligt hotel - vi havde et lækkert værelse med atmosfære, god seng, lækker indretning - to dejlige lænestole så den ene slipper for at sidde på stolen ved skrivebordet. Lækker mad og et vin kort til overkommelige priser. Kontakten med hotellet har været storartet da vores ophold har været aflyst og planlagt en del gange pga. af Corona. Der var hele tiden en ny løsning. De få minus er : kedelig udsigt fra værelset til en baggård. Men sådan er det med Hoteller i By-midten. Lyset i garderoben var mangelfuld! Det ville ha været fantastisk med muligheden for at lave en kop kaffe på værelset. Det gør ikke oplevelsen dårlig - vi har haft et SKØNT ophold.

Dato for ophold: november 2020
Tak, AC-Horsens
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 7. december 2020

Kære AC-Horsens

tak for jeres anmeldelse, det er dejligt at læse i har haft et godt ophold hos os,

Jeg vil give jeres ros videre til personalet, og kigger en ekstra på styrken af lyset i garderoben på værelset.

Jeg håber at kunne byde velkommen igen

Anmeldt d. 15. november 2020

Fint hotel, med central beliggenhed, og god betjening. Dog får hotellet ikke bedre vurdering, da vores nattesøvn bestemt ikke var optimal, p.g.a de kapok-puder, der var i sengen. UT vågnede med hold i nakken, æv. Morgenbuffeten var rigtig god, og rigelig, og der var tænkt i corona forholdsregler.

Dato for ophold: november 2020
Tak, Mette69
Casper Frederiksen, Owner hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 20. november 2020

Hej Mette

tak for din beskrivelse, jeg er ked at du er vågnet med hold i nakken grundet vores puder

Pude og dyne valg er altid svær men vi syntes at have valgt en pude som skulle passe til alle
Dette er så ikke tilfældet så det vil jeg tage med videre til når vi skal have indkøbt flere puder

Anmeldt d. 14. november 2020 fra mobile enheder

Jeg var på weekend på dette hotel, med tre andre veninder.
Personalet var super flinke og servicemindede. Værelserne var med lidt ældre indretning og interiør, men hyggelige og med fin plads. Der var dejlig morgenmad. Den menu, der var inkluderet i pakkeløsningen med weekendopholdet og spa, var ikke den bedste.

Tak, elizabethkB545NM

Hej Elizabeth

tak for din anmeldelse - jeg er glad for at læse i havde en god weekend i Struer

Jeg ville gerne have vidst hvornår i havde været for at kunne checke hvad menuen har været,
da vi ikke ønsker at servere noget der ikke er iorden,

Du må meget gerne kontakte mig på mail evt. casper@struergrandhotel.dk

Anmeldt d. 28. oktober 2020

Vi havde fået et gavekort på en overnatning med mad og noget spa behandling,
Selve opholdet og spa behandlingen var rigtig godt.
Der hvor filmen knækker er da vi skal betale.
Dette ophold er åbenbart stegeti pris siden gavekortet er købt og derfor skal vi betale 425 kr. ekstra...
Gavekortet var udstedt et år tidligere og havde gyldighed endnu et år.

Der er nu blevet fuldt op på dette af en Casper og det var en fejl at vi skulle betale de ekstra penge og de vil blive tilbageført.

Derfor gav jeg dem kun 2 stjerner i første anmedelse, men nu får de 5 ;o)
Det er super service.

Jeg kan kun anbefale dette hotel og spa.

Tak, larssonni
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 29. oktober 2020

Hej Lars

Jeg skal igen beklage at du er blevet opkrævet de penge, men glad for at vi fik styr på hele situationen

Vi håber at kunne byde jer velkommen i Struer igen en dag

Anmeldt d. 24. oktober 2020 fra mobile enheder

Købte en Travel-deal, med to overnatninger og fantastisk middag - men den fantastiske middag - var sådan - okay! Men ikke fantastisk! Så ville jeg tage på “ved fjorden” istedet.
Opholdet på hotellet er super godt!

1  Tak, jacobv18

Hej Jacob -

tak for jeres / din anmeldelse - jeg er glad for at læse i har haft et godt ophold,

Men jeg vil tage din kommentar med ud til vores kokke og få snakket menuer mm. igennem

Så vi ikke skuffer f.eks. andre gæster

Vi håber at kunne byde velkommen en anden god gang i Struer