Dejligt hotel med super hyggelige rammer lige fra værelse til restaurant og betjening/ service, kommer sikkert igen en dag :-) Det var september i lidt kold og regnfuld, så det blev ikke til mange gåture i byen. men hotellet klarede oplevelsen fint alligevel.

Tak, frankj444
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede for 3 uger siden

Kære Frankj444

Tak for din anmeldelse, dejligt at hører i har haft et godt ophold, jeg vil viderbringe rosen til personalet,

Vi glæder os til at se jer igen

Anmeldt d. 11. september 2020

To nætter på dette fine lille hotel i centrum. Venligt personale og rigtig lækker mad i restauranten, både morgen og aften. Og ikke mindst fri kaffe the i lobbyen.
Mulighed for opladning af elbil ved biografen en kort gåtur derfra.

Tak, 947perf

Kære 947perf

Tak for jeres anmeldelsen, det glæder mig i havde et par gode på hotellet

Vi håber at kunne byde velkommen igen

Anmeldt d. 10. september 2020 fra mobile enheder

Vi havde to overnatninger på Grand hotel Struer med to-retters menu, morgenmad og wellness. Kan varmt anbefales. Skøn beliggenhed, nemt tilgængeligt, gratis parkering, lækker mad, venligt personale og pæne omgivelser.

Tak, Winnievips

Kære Winnie

Tak for jeres anmeldelse, jeg er glad for at læse at i havde et godt ophold hos os,
Rosen vil jeg viderbringe til personale flokken

Vi håber at kunne byde velkommen i Struer igen

Anmeldt d. 29. august 2020 fra mobile enheder

Efter to nætter på Grand Hotel, kan jeg kun skrive : super ophold, rigtig dejligt værelse , god morgenmad og dejligt aftensmad i restauranten rigtig dejlig betjening, så alt i alt super oplevelse

Dato for ophold: august 2020
Tak, 321flemmingv
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 31. august 2020

Kære - Flemming,

Det er dejligt at hører i har haft et par gode dage i Struer,

Jeres ros skal jeg få vidergivet til til mine kollegaer.

Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang.

Anmeldt d. 21. august 2020

Vi skal ikke undlade at bidrage med at anmelde Grand Hotel Struer:

Alt var i den bedste orden: Modtagelsen, værelset, restauranten, maden, betjeningen - ja, alt.

Vi kunne virkelig nyde opholdet. Alt fortjener stor ros.

Tusind tak - vi kommer gerne igen.

Dato for ophold: august 2020
1  Tak, 331jorgen
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 23. august 2020

Kære 331jorgen

Tak for jeres pæne ord, disse vil jeg vidergive til personalet i alle afdelinger

Vi håber at kunne byde velkommen en anden god gang