Anmeldt d. 12. august 2020

Fine værelser dog lidt ærgerligt, at sengene er to enkeltsenge, når man er på romantisk ophold. ;)
Maden i restauranten var fantastisk, med sødt personale. Rigtig fin morgenbuffet.
God beliggenhed i forhold til by og havn.
Vi havde en pakke med Kurbad Limfjorden, som lå tæt på.
Det var alt i alt en super god oplevelse.

Dato for ophold: august 2020
Tak, 92Anjans
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 14. august 2020

Kære Anja

jeg er glad for læse i har haft et godt ophold i Struer,
med både kurbad, menu og drikke,

Vores std. værelser er desværre med 2 enkelt senge sat sammen, bestilles vores superior eller superior plus er det med en lækker dobbeltseng

Vi håber at kunne byde velkommen en anden god gang

Anmeldt d. 10. august 2020

rent og ordentligt hotel ,god morgenmad ,kan anbefales i Struer , fik ikke prøver deres restaurant ,men er ikke i tvivl om at der også venter en god oplevelse ,god beligenhed i Struer , og dejligt med den nemme adgang til Havnen

Dato for ophold: august 2020
Tak, steenjungem2020

Kære Steen

tak for din anmeldelse, det glæder mig at læse i har været tilfredse med jeres ophold i Struer
jeg skal give rosen videre til alle afdelinger

Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang

Hilsen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 29. juli 2020 fra mobile enheder

Vi har en fantastisk dejlig overnatning på hotellet god atmosfære og søde og hjælpsomme personale
morgenmads restaurant var super flot og velholdt
Vi kunne godt have tænkt os at restauranten havde haft åbne mandag aften så vi kunne have prøvet køkkenet

Stig & Lars

Tak, 20stigr

Hej Stig og Lars

tak for jeres anmeldelse af hotel og morgenmad, jeg vil viderbringe rosen til personalet som i har mødt under jeres ophold hos os.

Vi håber at kunne byde velkommen en anden gang, især nu hvor restauranten igen har åbent om mandagen

Hislen Casper Frederiksen

Anmeldt d. 25. juli 2020 fra mobile enheder

Pænt hotel, pænt indrettet værelse.
Udemærket morgenbuffet.

Desværre vågnede vi op til gamle indtørrede blodpletter på dynen, da betrækket havde flyttet sig. Meget ulækkert at have ligget i en hel nat.

Sammenlagt med oplevelsen i Brasseriet (læs seperat anmeldelse) er det alt i alt en ærgerlig oplevelse i forhold til hygiejnen.
Derfor 2 stjerner.

Tak, Maria_Vesterby
Casper Frederiksen, Ejer hos Struer Grand Hotel, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 26. juli 2020

Hej Maria

Jeg er ked af at læse omkring - jeres oplevelse på Værelset.

Jeg er ved at undersøge hvilket værelse i har boet på, men tror måske i har været booket under et andet navn.

Jeg vil meget gerne i kontakt med jer hvis du kunne kontakte mig casper@struergrandhotel.dk eller tlf. 28454916

Anmeldt d. 21. juli 2020 fra mobile enheder

Meget centralt for et besøg i Lemvig. Hotellet er ret moderne i indretning og som følge heraf lidt upersonligt, men alt rent og pænt. Dejlig morgenmad med hvad der nu hører sig. Synes dog det virkede lidt specielt at dele af morgen buffeten stod i gangarealet !

Tak, fritsez2018

Hej Fritsez2018

Tak for jeres besøg i Struer, og for jeres anmeldelse og kommentarer.

Det giver os noget at arbejde videre med.

Jeg ønsker jer en god sommer

Hilsen Casper Frederiksen