“Fint til prisen! ”

Den Glade Pingvin
nr. 11 af 19 Restauranter i Struer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Rigtig hyggelig bar/restaurant.
Vi var 4 veninder afsted og fik alle månedens menu. Den bestod af 3 retter til 170,-
Snackkurv, bøf m. Bagt kartoffel og salat og kold cremet bearnaise + til sidst brownie m. Is.
Lækkert mad til pengene. Dog ventede vi lidt længe på hovedretten og brownien var kedelig, virkede ikke hjemmelavet.
- Vi forstod ikke salatpynten ved snack-kurven
- Hvis man er allergisk over for nødder skal man lige være obs.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, SaraChristensen

Anmeldt 9. februar 2016

Værtshus med cafepræg og stort udvalg af øl. Fin betjening og god mad til en fornuftig pris. Ikke decideret gourmetmad men absolut heller ikke "grillbarmad".

Dato for besøg: februar 2016
1  Tak, Ovemunk
Anmeldt 16. januar 2016

et hyggeligt sted god mad og rigtig god betjening det var en rigtig god oplevelse. og næste gang vi kommer til struer skal vi derind igen

Dato for besøg: januar 2016
1  Tak, Berit Lind H
Anmeldt 9. januar 2016

Super hyggelig atmosfære og personale. Vi besluttede os for en gang tapas som på menukortet så ud til at være rimelig fyldt med alt muligt godt. Da maden kom fortrød vi at vi ikke valgte sandwich i stedet for. Der en masse forskelligt, men virkelig lidt af det. En lille bitte skive brie ost som fyldte en kiks f,eks, og en meget lille lakseroulade. Tænkte man måske kunne spise sig mæt i brød, men det kiks som man kender dem bedst fra netto og ellers tørt brød og rugbrød. Vi mente ikke vi fik meget mad for de penge. Naboens bord havde fået en burger med pommes hvilket vi ikke valgte på grund af den høje pris. Det kunne ses at der stort ikke var noget hjemmelavet over den burger og pommes. Den kunne ha været købt i grilbaren.

Dato for besøg: januar 2016
Tak, Camillahol90
Anmeldt 1. november 2015 fra mobile enheder

Der er et stort udvalg af forskellige cafe-retter. Det er ikke den store gastronomiske oplevelse men til prisen er det godt.
Fritterne smagte dog af gammel friture og var rigelig saltet, hvilket gav en god naturlig tørst, så godt at drikkevarerne var billige.
God stemning og betjening

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, louisen983

Rejsende, der kiggede på Den Glade Pingvin, kiggede også på

Har du været i Den Glade Pingvin? Fortæl om dine oplevelser!