Vi kan se, at du bruger en browser, som vi ikke understøtter. Derfor vises Tripadvisors website eventuelt ikke korrekt.Vi understøtter følgende browsere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Overraskende god”
Anmeldelse af Schous Brasserie & Bar - LUKKET

Schous Brasserie & Bar
Spisemuligheder: Reservationer
Restaurantoplysninger
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. juni 2017

Vi boede på Grand Hotel i Struer, og skulle spise middag i restauranten. Vi fik en 2 retters menu. Maden var simpelthen så god og velsmagende - og ikke mindst tilpasset sæsonen. Og portionerne var perfekte.

Dato for besøg: juni 2017
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, Heidi Maria Lov... J
Denne anmeldelse er udtryk for en subjektiv holdning skrevet af et Tripadvisor-medlem og ikke af Tripadvisor LLC. Vi udfører kontrol på anmeldelser.
Anmeldelser (57)
Medlemsvurdering
Type rejsende
Tidspunkt på året
Sprog
  • Flere sprog

20-24 af 57 anmeldelser

Anmeldt 14. marts 2017

Rigtig lækker mad, vinen var lige i øjet og personalet var rigtig imødekommende. Min kæreste og jeg havde en rigtig skøn aften

Dato for besøg: marts 2017
Tak, sofieh728
Anmeldt 18. februar 2017

er kommet der lidt
helt ok sted
men meget forskeligt kvalitet på maden nogle gange er det rigtig supert ander gang ikek så godt
tror hvem dere r på arbejde
men de fleste gage supet
men har bestemt også fåget noget der ikek var pengene vær

Dato for besøg: juli 2016
Tak, LaursL1
Anmeldt 16. juli 2016 fra mobile enheder

Wow! Dette er virkelig en udsøgt oplevelse med fantastisk betjening og virkelig lækker mad. Vi har spist her i forbindelse med et ophold på det tilhørende hotel. Morgenmad og aftensmad var inkluderet i prisen på hotellet. Morgenmaden var en kold buffet (blødkogte æg) med varme drikke og juice. Dog var der lunt tilbehør i weekenden (bacon, pølser og røræg). Aftensmaden var dog den helt store oplevelse med varede menuer spændende fra lam, over kalv til unghane, for bare at nævne hovedretterne. Godt vinkort, udsøgte lokale øl og en god bar med venligt personale gør at man føler sig velkommen og har lyst til at komme igen. Kommer vi forbi Struer så skal vi helt sikkert forbi dette sted igen.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, wixaros
Anmeldt 27. juni 2016

Dejlig hyggelig restaurant med en rigtig god gourmet oplevelse til god pris - spiste i forbindelse med ophold på Grand Hotel - også morgenmaden var god og varieret.

Dato for besøg: maj 2016
    • Værdi
    • Service
    • Mad
Tak, Henrik H

Rejsende, der kiggede på Schous Brasserie & Bar, kiggede også på

Struer, Vestjylland

Ejere: Hvad er jeres holdning til sagen?

Ejer eller bestyrer du denne ejendom? Gør krav på din registrering gratis, så du kan svare på anmeldelser, opdatere din profil og meget mere.

Gør krav på din registrering
Indtægter påvirker de oplevelser, der er fremhævede på denne side, få flere oplysninger.