“Service og renlighed aftvinger vor respekt.”
Anmeldelse af McDonald's

McDonald's
nr. 15 af 20 Restauranter i Struer
Anmeldt 23. september 2020 fra mobile enheder

Vi var på gennemfart og skulle have et hurtigt måltid. Vi bemærkede skinnende lokaliteter og en meget venlig service. Vi blev modtaget med et smil og anvist, hvordan vi greb det hele an i disse Covid- tider, og maden bleva bragt ned til os med et smil.
Toiletterne var utroligt rene.

Dato for besøg: september 2020
Tak, 748Rita

Anmeldt 11. august 2019 fra mobile enheder

Fik desværre ikke checket anmeldelser inden vi holdt ind. Alle borde var møgbeskidte. Jeg gjorde opmærksom på det. Først anden gang blev det ene bord vi sad ved blev tørret af. De resterende fik lov at stå. Tør ikke tænke på hvordan deres køkken ser ud.

Dato for besøg: august 2019
Tak, AnlaDk
Anmeldt 19. juni 2019 fra mobile enheder

Der var desværre ikke et eneste bord af de mange ledige der var rengjort efter forrige gæster. Gulvet var fyldt med skrald mm. Langt fra første gang jeg oplever det!

Dato for besøg: juni 2019
1  Tak, 363monad
Anmeldt 14. januar 2018 fra mobile enheder

De glemmer altid noget ved mig... ketchup, Cheese burger.. Ja burde nok lære og åbne posen og tjekke inden jeg kører hjem. Men det er da ikke mit ansvar. Ellers fint for et fast food sted

Dato for besøg: januar 2018
Tak, Tony N
Anmeldt 8. november 2017

Sælger hurtig mnad,lige til at tage sultfølelsen,når man er meget sulten,men rimelig ok fastfood.især deres hotwings

Dato for besøg: februar 2017
Tak, BjarneE33

Rejsende, der kiggede på McDonald's, kiggede også på

Ringkøbing, Vestjylland

Har du været i McDonald's? Fortæl om dine oplevelser!