“En romantisk tur”

nr. 1 af 20 Restauranter i Struer
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 10. august 2021 fra mobile enheder

Utrolig venlig personale og super god madkommer Helt sikkert en anden gang vi har allerede planer om en familie tur

Tak, Excursion04341297987

Anmeldt 1. august 2021 fra mobile enheder

Mad i topklasse. Hvér gang. Råvarer og tilberedning. Personale søde, imødekommende, opmærksomme, vidende og dygtige. Hvér gang. Udsigten er god. Lokalerne og interiør er måske mindre spændende, men det fungerer og man kan jo nøjes med at kigge på tallerken, personale og udsigten

Tak, Palle N
Anmeldt 29. juli 2021

Vi har nydt 3 retter rigtig lækker mad med dejlig tempereret hvid- og rødvin, supergod, smilende og opmærksom service på Venø Kro i aften, og vi kommer helt sikkert tilbage. Isen var i verdensklasse. Vi kan varmt anbefale stedet.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, 923hannej
Anmeldt 22. juli 2021

Spiste frokost på Venø kro d.21 juli .Vi bestilte 2 stjerneskud som var utrolig lækre. Maden blev indtaget i den hyggelige gårdhave og blev serveret af friske unge tjenere med en god sans af humor. Dette sted kan virkelig anbefales.

Dato for besøg: juli 2021
Tak, kurtalbertsen
Anmeldt 14. juli 2021 fra mobile enheder

Som altid en fantastisk oplevelse med lokale råvarer, lækre retter og meget opmærksom betjening. Men bestil bord! Flere blev afvist, da de ikke havde bestilt, selv om der kun var få gæster og mange ledige borde!

Dato for besøg: juni 2021
Tak, Curiosity34630576626

Rejsende, der kiggede på Venø Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Venø Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!