“Fantastisk sted.”

nr. 2 af 20 Restauranter i Struer
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 7. august 2020

Sikke en perle midt på Venø. Absolut et besøg værd og med fantastisk udsigt, beværtning og mad. Desuden en dejlig hyggekrog til børnene med film, tegninger og Gurli Gris

Tak, KiaBrandal

Anmeldt 19. juli 2020

Vi bestilte muslinger og en flaske hvidvin fra Hugel i Alsace. Det var virkelig godt ,men det var meget store portioner ,så vi skulle bare have haft en til deling. Jeg bestilte hummerbisque til hovedret og sagde ja tak til at få en dobbelt portion . Det havde jeg ikke behøvet da jeg jo var mæt af forretten. Den smagte rigtig godt. Min mand fikVenøbøf pikant , det var fint nok ,men intet særligt.

Tak, Pathfinder747214
Anmeldt 11. juli 2020

Vi ankom 10min efter lukketid( kl.14.00), men vi blev godt modtaget, fik lux stjerneskud som var rigtig lækker- de 2 frokostbøffer var næsten rå.Den unge mand som serverede var meget venlig

Tak, henningkristian
Anmeldt 20. juni 2020

Besøget på Venø Kro var en helt igennem suveræn oplevelse.
Venlig og hjælpsom betjening, og ikke mindst mad, som virkelig slog benene væk under os. Vi prøvede luksus stjerneskud, rødspættefiletter og den superlækre frokostburger, med kød fra lokalt slagtet kvæg.
Kommer vi til Venø igen, er vi simpelthen nødt til igen at kigge forbi Kroen til en omgang lækker mad.

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Per_O-Dk
Anmeldt 8. juni 2020 fra mobile enheder

Venøbøf er altid et hit. Specielt med de lækre saltbagte kartofler. Læg der til en fantastisk god og opmærksom betjening samt en fantastisk udsigt. Vi kommer igen

Dato for besøg: juni 2020
Tak, vimmer

Rejsende, der kiggede på Venø Kro Restaurant, kiggede også på

Har du været i Venø Kro Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!