“Fremragende stjerneskud”
Anmeldelse af Café KC

Café KC
nr. 8 af 19 Restauranter i Struer
Anmeldt 9. juli 2020

Det bliver ikke bedre når fisken på et stjerneskud er pandestegt, der er masser af den og tilbehøret er i top. Når så oven i købet værtsparret leverer en høj service og en small talk med på vejen - ja så føler man sig super godt behandlet og det er bestemt ikke sidste gang vi går derind - kan varmt anbefales:-) Mvh Jette

Tak, JetteL82

Anmeldt 9. juli 2020

Har været der en del gange nu og oplever kun virkelig god mad lavet med kærlighed, en nærværende service og en hyggeligt sted, ikke kun for de lokale, men også for turister, der vil have en god og lokal oplevelse.

Tak, mika1136
Anmeldt 8. oktober 2019 fra mobile enheder

Menukortet har godt udvalg, men både den burger og fish and chips vi fik skuffede desværre.

Fritterne var rimeligt gode - de fleste sprøde, men rigeligt fedtede. Fisken var snasket og burgerbollen kedelig. Agurk og tomat havde en overflade, der afslørede, at det ikke var friskt snittet, og bøffen var hård og tør som en skosål.

Betjeningen var venlig men travl.

Dato for besøg: oktober 2019
1  Tak, NatachaMT
Anmeldt 17. maj 2019 fra mobile enheder

Som altid super fin besøg! Solen tillod at vi sad ude. Menuen er lækker. Vi fik denne gang nachos, altid et hit.

Dato for besøg: maj 2019
Tak, StruerDanmark
Anmeldt 23. marts 2019 fra mobile enheder

Super fin café! Lækkert udvalg på menukortet og fedt koncept med billigere To-Go priser. Lækker kage udvalg.
Caféen er hyggeligt og placeret midt i gågaden. Vi kommer klart igen

Dato for besøg: marts 2019
Tak, StruerDanmark

Rejsende, der kiggede på Café KC, kiggede også på

Har du været i Café KC? Fortæl om dine oplevelser!