Anmeldt d. 21. november 2019

Hotellet genåbnede i 2015 med nye ejere og en ambitiøs restaurantchef efter en hensygnende periode. Hans fingeraftryk mærkes tydeligt på retterne i restauranten, der ligger centralt i en bygning, der ikke kan skjule, at den oprindelig var et fagforeningsejet kursussted. Trods en gennemgribende renovering er værelsernes indretning præget af fagforeningstiden, hvor der ikke var fokus på lækre detaljer. Udsigten fra øverste etage ud over vandet er givet flot på en sommerdag (hvis man ser bort fra det igangværende Netto-byggeprojekt et par hundrede meter væk. Vi havde glædet os til aftenens middag i restauranten og blev ikke skuffet. Køkkenet præsenterede en 4-retters menu, der viste, at man behersker teknikker, detaljer og tilsmagning. Vinudvalget er primært (udelukkende?) fra Vinslottet.dk, og der er perler imellem til særdeles fornuftige priser. Tak for det! Vi glædede os specielt over den valgte helstøbte Zinfandel (Temptation) og en sprød hvidvin fra Herencia (Benufet 2018) af høj klasse. Et vellykket måltid. Morgenmadsbuffeten var ok, hverken mere eller mindre. Jeg savnede dog breakfast tea - der var kun et udvalg af frugtteer, som for mig at se slet ikke er mogenmadsegnede. Hotellet er trestjernet, og sammenlignet med det glimrende firestjernede hotel, vi kom fra i Fredericia, kan det ikke blive til mere end tre stjerner - trods placeringen tæt ved vandet og et godt køkken.

Dato for ophold: november 2019
Tak, EjvindR
Anmeldt d. 17. september 2019

Var på en deal i 2 nætter i et minidobbelt værelse med tv og 3/4 seng meget godt til prisen, vi fik 2 retters mad og morgenmad begge dage også udmærket til prisen.
Meget venlige og imødekommende personale.

Dato for ophold: september 2019
Tak, Jørgen S
Anmeldt d. 21. juli 2019 fra mobile enheder

Dejligt ophold med et værelse med udsigt over vandet. God morgenmads buffet og dejlig aftensmad i restauranten. Dog kunne det have været dejligt hvis vi havde fået nogle af de mange lokale grønsager som blev solgt i omegnen. F.eks Hjarnø kartofler. Alt i alt et dejligt ophold med meget imødekommende personale. Kan anbefales.

Tak, mutterfire
Anmeldt d. 21. juli 2019

Hotellet ligger særdeles godt. Tæt på den hyggelige havn. Her er der masser af gode tilbud på super mad. (Alt godt fra havet) God Morgenmad (-Bacon, men meget fint.) Personalet yderst flinke og søde. Tak for en god oplevelse. God Sommer.

Tak, Culture362522
Anmeldt d. 21. juli 2019

Minidobbeltværelse er småt, tidligere kursus værelse der er stillet en lille dobbeltseng i hjørnet.TV kunne ikke drejes så man sad på 2 stole bag hinanden for at se tv. Udsigten var til parkeringspladsen, der havde store huller i indkørslen. Første dag var maden fortræffelig, næste dag var det "buffet". Pastasalt og tunsalat, kedeligt gråt oksekød koldt , nye kartofler og grøn salat med løg, (ingen kunne sige om der var rødvin i saucen så den tog jeg ikke) Personalet var høfligt men ikke venligt, da vi forsøgte at få værelset før tid blev vi afvist. Da vi fandt ud af tv ikke kunne drejes, og ville skifte værelse blev vi afvist med:" vi ved ikke hvor de kan drejes." Rengøringsdamen og tjeneren ydede service første dag. Næste dag var der andet personale og de var høflige, men ikke særligt vidende.

Værelsestip: Minidobbeltværelser har seng i hjørnet og den er 140 cm.
1  Tak, Ingeamager