“Dejligt og hyggeligt.l”
Anmeldelse af Havnen's Café & Isbar

Havnen's Café & Isbar
Beskrivelse: Havnen´s Café & Isbar er en hyggelig lille café midt på havnen i Juelsminde. Her kan du både få store, lækre isvafler såvel som lækre burgere, nachos, sandwich, salater samt meget mere. Med vores Isdronninger- og konger er serveringen altid i top, og du er garanteret en af de bedste udsigter i landet.
Anmeldt 9. juli 2018

En oplagt hyggetur til Juelsminde for at få een af deres fantastisk lækre isvafler, der kan nydes udenfor. Specielt en solskinsdag, og selvom der altid er mange mennesker, så skal jeg lige love for, at de søde unge mennesker kan rubbe neglene og betjene kunderne, og altid med et sødt smil på læberne. Vi kommer der gerne igen og igen.

Tak, bonusbedste

Anmeldt 27. juni 2018 fra mobile enheder

Det er meget velbesøgt og det fortæller jo det hele
Hvis det ikke var lækkert var der heller ingen kunder og her er altid fyldt godt op

Tak, jusv
Anmeldt 22. juni 2018

Kommer sejlende fra Bogense...
Alle er bare glade i denne havn !!!
Kæmpe is med kæmpekugler...
Fås ikke bedre !!!
Det er hele turen værd, år efter år efter år.

Tak, Ama-rhone
Anmeldt 5. juni 2018 fra mobile enheder

Virkelig kvalitet is for pengene her får man virkelig hva man betaler for og Danmark klart bedste guf. En sommer uden flere besøg her er ikk en rigtig sommer ☀

Tak, Annehelene J
Anmeldt 27. maj 2018 fra mobile enheder

Selvom der var kø, gik bestilling hurtigt. Gode siddepladser i solen lige ved siden af havnen, og naturligvis lækker is!

Tak, Iceol

Rejsende, der kiggede på Havnen's Café & Isbar, kiggede også på

Juelsminde, Hedensted

Har du været i Havnen's Café & Isbar? Fortæl om dine oplevelser!