“Ok ”
Anmeldelse af Juelsminde Fisk & Kød

Juelsminde Fisk & Kød
Beskrivelse: Fiskebutik Kvalitet, service & udvalg I Danmarks vel nok flotteste fiskebutik kan vi tilbyde alt godt fra havet. Hos os har du mulighed for at få ferske, friske fisk, røgvarer fra egen røgovn, lækre delikatesser og specialiteter, hjemmelavede salater, vor egen slagter afdeling, hjemmelavede færdigretter samt meget mere. Servicen er naturligvis altid i top og vi står klar for at hjælpe dig. Fiskebistro I vor skønne bistro står vi klar med de skønneste fiskeretter. Vi har også vores overdådige buffet på udvalgte dage som du absolut ikke må gå glip af. Hos os har du mulighed for at kunne sidde indenfor eller udenfor midt på havnen i Juelsminde, hvor du kan nyde din mad og den fantastiske udsigt.
Anmeldt 25. juni 2018 fra mobile enheder

Fiskefilet og pomfritter. Det kan ikke gå galt. Det var ok . Portioner var ok i størrelse . Personalet var flink og imødekommende samt service minded.

Tak, Jan F

Anmeldt 24. juni 2018 fra mobile enheder

Fik for nyligt tapas fra Juelsminde Fisk & Kød. Jeg havde gode venner på besøg og valgte at få maden som take away, og nyde den på terrassen herhjemme. Vi var 10 personer og jeg overlod det til Juelsminde Fisk & Kød at sammensætte menuen, hvilket de gjorde til UG. Både gæster og mig selv var vilde med menuen og der var rigeligt til at vi alle blev mætte, og så bar der ydermere rester nok til at fruen og jeg også bliv mætte dagen efter.
Maden var anrettet i små skåle og på fade og de så meget indbydende ud. Kan anbefale andre at prøve stedets tapasmenu.

Tak, Flemming l
Anmeldt 17. juni 2018

Når jeg besøger et spisested på en havn, som tillige er en fiskeforretning, så forventer jeg at dette sted serverer friske fisk.

Dette er ikke tilfældet på dette sted.

Bestiller Luksus stjerneskud.
Fiskefilen er helt tydeligt fra frost og havde fået en tur i frituren.
Den kogte fisk og rejerne er udvandet.
De eneste som var positiv ved denne oplevelse var en enkelt skive røget laks.

Tak, Nielsen8174
Anmeldt 30. august 2017

Her er lokalerne ikke særlig hyggelige ligesom rengøring mangler en del af en forventet standard.
Maden bestiller man ved disken, ligesom man selv henter maden. Det er som sådan fint nok, men priserne burde så være derefter også, og ikke som restaurantpriser med betjening.
Maden er som sådan udmærket, men mængden svinger en del retterne imellem.
En "fyldt" rødspætte er en fisk hvor dette som skulle være fyldt i fisken, bare er hældt ovenpå og dette besværliggør at sortere fiskeben fra.
Deres stjerneskud er alt for dyre i forhold til mængde af fisk/fyld.
Priserne er styret af beliggenhed det er tydeligt at se, men det er såmen det samme ved andre havne.
Afviser ikke jeg kommer der igen, men kender mange andre steder hvor det meste er en klasse over på de fleste punkter.

Tak, Mogens S
Anmeldt 30. august 2017 fra mobile enheder

Vi valgte fra kortet med "lette retter". Maden var sjusket anrettet, min tallerken "svømmede" i sildelage så rugbrød var gennemblødt, ret træls. Smagen af de tre slags sild var egentlig ok.
Retten med kæmperejer smagte også godt men igen ingen sans for detaljen eller det visuelle udtryk.
Vi vælger et andet sted næste gang.

Tak, Henriette D

Rejsende, der kiggede på Juelsminde Fisk & Kød, kiggede også på

Juelsminde, Hedensted

Har du været i Juelsminde Fisk & Kød? Fortæl om dine oplevelser!