“Masser af panering af en flad rødspætte”
Anmeldelse af Juelsminde Fisk & Kød - LUKKET

Juelsminde Fisk & Kød
Beskrivelse: Fiskebutik Kvalitet, service & udvalg I Danmarks vel nok flotteste fiskebutik kan vi tilbyde alt godt fra havet. Hos os har du mulighed for at få ferske, friske fisk, røgvarer fra egen røgovn, lækre delikatesser og specialiteter, hjemmelavede salater, vor egen slagter afdeling, hjemmelavede færdigretter samt meget mere. Servicen er naturligvis altid i top og vi står klar for at hjælpe dig. Fiskebistro I vor skønne bistro står vi klar med de skønneste fiskeretter. Vi har også vores overdådige buffet på udvalgte dage som du absolut ikke må gå glip af. Hos os har du mulighed for at kunne sidde indenfor eller udenfor midt på havnen i Juelsminde, hvor du kan nyde din mad og den fantastiske udsigt.
Anmeldt 4. juli 2016

Sent på ankomstdagen valgte vi - desværre - at besøge denne kombinerede bistro og butik.

Der var ikke mange gæster, og det er normalt et advarselstegn, men når man elsker fiskeretter, mente vi at dette var stedet for vores første aftenspisning ude.

En rødspætte med indhold var aftenens valg, men der var mere panering end fisk og indholdet - rejer og asparges - var hevet op af bøtten - manglende dræning!!

Spisekortet havde kun øl og vand på drikkevarer oversigten, men intet om vin.
Derfor var overraskelsen, at en flaske vand(kande) kostede kr. 15 oveni ølprisen.
Og vinen til salg står kun på skranken !

Personalet - det er selvafhentning - ingen servering, og personalet havde faktisk overskud til at tale privat i smartphones - formentlig facetime, så vi kunne følge med i samtalen !!

Det var første og sidste gang vi besøger denne -"turistfælde".

Dato for besøg: juli 2016
Tak, Grevehansen
PernilleVito, Ejer hos Juelsminde Fisk & Kød, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 5. juli 2016

Hejsa
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at vide, hvilken dag i har været på besøg, så jeg har mulighed for at irettesætte personalet, da dræning skal ske og smartphones absolut ikke må ske. Jeg ville gerne kunne sige til personen/personerne, at dette ikke er acceptabelt og dermed hjælpe dem til at kunne gøre deres arbejde bedre.
Som ejer vil jeg foretrække at få fejl at vide mundtligt og straks, dvs. mens i er her, så jeg kan reagere prompte og således også give personalet en bedre og mere konstruktiv irettesættelse.
Mht selvbetjening, så er vi en bistro, hvorfor der ikke er servering ved bordene, og man dermed selv skal betjene sig selv i en vis grad.
Vand er gratis ifølge med en flaske vin, hvilket vist er meget normalt, så vidt jeg ved.
At vinene ikke står på menukortet, har jeg ikke skænket en tanke, da det er første gang i 20 år, at jeg hører, at det er et problem, men i har fuldstændig ret - det får vi sat på menukortet næste sæson, så tak for det.
I ønskes en god sommer herfra :-)

Anmeldt 1. juli 2016 fra mobile enheder

En lækker og indbydende butik med gode råvarer. Maden de serverer er lækkert anrettet og velsmagende. Vi fik et stjerneskud og det kan klart anbefales.

Dato for besøg: juli 2016
1  Tak, Karen K
Anmeldt 21. maj 2016

Gode forhold og omgivelser, god betjening og dejlig mad beder er et godt forhold mellem pris og kvalitet med overvægt på kvaliteten

Dato for besøg: juli 2015
Tak, Torben B
Anmeldt 18. maj 2016

Hele familien købte fiske-buffeten. Det var billigt (ca.150 kr. pr.person) og var hver en krone værd !!! Friskt og 112% iorden og der var også lidt æg, deller og steg, hvis man lige ville have andet end fisk. Vi spiste alle til vi var ved at revne og unge som gamle var lykkelige. Dejligt at der også var overskud til at sende en dreng ud for at fjerne de gamle tallerkner og give os nye og rene tallerkner til anden portion :-)

Dato for besøg: maj 2016
2  Tak, tepe201273
Anmeldt 15. maj 2016 fra mobile enheder

Stedet er cafe/spisested med forskellige former for fisk. Vi spiste 2 x 2 rødspættefiletter med pommes frites. Der blev på den ene tallerken serveret 1 filet ca. 6 x 6 cm, og en anden kun lidt større. Vi tillid os at påpege det for personalet, og den ansvarlige beklagede meget og lavede straks nogle nye i voksenstørrelse. Det er god service, og er medvirkende til de 4 stjerner. Alle kan lave en lille fejl. Fiskene virkede meget friske og smagte fortrinligt, og vi kommer gerne igen.

Dato for besøg: maj 2016
Tak, jakobmh