“Dårlig mad og ingen service”
Anmeldelse af På Havnen

På Havnen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 3. august 2020

Kommer en mandag aften til en halvtom restaurant. Vi møder dog intet personale, men sætter os på terrassen for at nyde solen, der står et skilt med at vi skal bestille i baren - fint vi tager menukort med op. Alle borde stod med brugt service. Da vi har besluttet os går vi i baren og bestiller (samt betaler) og spørger pænt efterfølgende om de vil være søde at rydde bordene. Vi får et uhøfligt ‘NEJ’ og må selv rydde vores eget bord. Desuden bliver vi bedt om vores telefonnummer, så de kan ringe når maden er klar - de servere ikke på terrassen!
Vi sidder og nyder udsigten og håber maden er den indtil videre trælse oplevelse værd.
Desværre må vi konstatere at dette ikke er et sted hvor pris og kvalitet hænger sammen. Vi bestilte 2 hele rødspætter med rejer, asparges og hummersauce. Det eneste der var friskt var vores kartofler. Fisken smagte gammel og var dyppet i frituren, rejerne ikke drænende og asparges var taget ud af fryseren - nej tak, vi kommer IKKE igen!

Tak, B6715DXkarinaa

Anmeldt 2. august 2020 fra mobile enheder

Vi kom sejlende til og menukortet så fint ud og vi reserverede straks et bord.
Vi møder op 6 mennesker og det første vi møder i den lukkede overdækning er et par der sider og ryger og oser os lige i ansigtet.
Men maden var Ok ikke mere end det drikkevarer fornuftig i pris
Grunden til 2 stjerner er røgen lige i ansigtet fra et andet bord når man sider med familien

Tak, 452joakimb
Anmeldt 1. august 2020

Jeg har d.d besøgt dem med min familie og aldrig i livet har jeg oplevet noget så ringe.

Vi bliver placeret lige indenfor døren og allerede der går det galt. Folk vader rundt om vores bord som om der er udgang alle vegne. Ikke skide smart i Corona tider. Det gælder både gæster OG personale! Forstyrrende og ubehageligt.

For det andet er maden ringe. At kalde det et hjemmelavet havneskud er da helt til grin. Tydeligt kunne man se at det var fiskefilet fra frostpose, rejer fra lage Og rødspætten var tør og bearnaisen sur.

På intet tidspunkt bliver vi spurgt om maden var god, om vi manglede noget eller andet.

I har simpelthen ikke kapacitet til så mange mennesker og det hele dernede er kaos.

En ærgerlig oplevelse. Vi kommer ihvertfald IKKE igen.

Tak, 486josefineb
Anmeldt 8. juli 2020

Lækker hummersuppe til forret, champignonsuppen var også udmærket. Fine steaks til hovedret, dog ikke 'mindblowing'. Pastaen er middelmådig, kunne være finere og med mere smag.
Meget familievenlig restaurant med hyggelig overdækket terrasse med tæpper og varme. Vi sad derude en aften hvor det regnede, men stemningen var stadig super hyggelig og vi frøs ikke. Fin kundeservice, personalet er gode til at hjælpe og meget flinke.

Tak, Julie B
Anmeldt 6. juni 2020

Et rigtigt skuffende besøg på en ellers dejlig grundlovsdag. Stjerne skuddene var lavet med præfabrikeret fiskefilet hvilket er utroligt mærkeligt når vandet og fiske kutterne ligger lige ved siden af? Salaten var mest af kål hvor selv stokken var blevet brugt. Laksen var der ben i, hvorfor ikke fjerne dem når den alligevel kommer skiveskåret? Rejer ok men var ikke drænet. Det er bare for ringe til kr. 175.... Kyllinge sandwich var med gode stege inderfileter men igen et orgie af kål med stok i stedet for salat. Børnenes pommes frittes var ikke stegt nok og fiskefileten var stadig halv rå. Serveringen var ok med det gør ingenting at smile!!

Dato for besøg: juni 2020
1  Tak, Michael K

Rejsende, der kiggede på På Havnen, kiggede også på

Har du været i På Havnen? Fortæl om dine oplevelser!