“Familiebesøg”

På Havnen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 29. august 2017 fra mobile enheder

3x frokost bøf var meget gennemsnitlig, de burde stege pommesfrites lidt mere og bøffen lidt mindre. Servitricen var ikke særlig service minded trods der ikke var mange gæster i restauranten.

Tak, mera0504

Anmeldt 14. august 2017

Maden var fin fin, men der var megen støj i restauranten og betjeningen var langsom. Vi måtte et par gang rejse os for at blive betjent. Den mad vi havde bestilt kom da samlet, men efterfølgende gik det galt. Enkelte retter og drikkevarer var udsolgt selom det var tidligt på aftenen. Virkede ikke som om de havde helt styr på logistikken.

Tak, jemic
Anmeldt 29. juli 2017 fra mobile enheder

Fornem buffet. Rigtigt pænt anrettet. God sammensætning, god mad. Dog var kartoffelsalaten lidt tam i smagen. Formidabel placering, med lækker udsigt over en skøn havn

Tak, PrebenN55
Anmeldt 21. juli 2017

Mad og kvalitet matcher ikke. Børnemenuer til 80 kr. trukket direkte ud af posen fra fakta. Sandwich og burger i intetsigende blød bolle og klasket til i dressing.

Dog en fin beliggenhed som udnyttes til fulde...stedet er perfekt til en øl, snack, eller drink mv. Betjenning er udemærket.
Mvh Sune

Tak, suneher
Anmeldt 13. juli 2017 fra mobile enheder

Virkelig dårlig service, vi satte os ved et bord, men der var ingen til at servicere.
Da der kom nogen kiggede de bare den anden vej, vi hentede selv menu kortet. Så kom der en gruppe og satte sig bagved os. De fik hjælp efter 5 min, men os ignorerede de stadig. Så efter 20 min ventetid. Og ingen Hej eller noget, så gik vi.
Vi er enige om der behøver vi ikk komme igen.

Tak, Rikke N

Rejsende, der kiggede på På Havnen, kiggede også på

Juelsminde, Hedensted

Har du været i På Havnen? Fortæl om dine oplevelser!