“Ærgerlige ål”

På Havnen
Spisemuligheder: Reservationer
Spisemuligheder: Reservationer
Anmeldt 5. juli 2016 fra mobile enheder

Lad mig lige slå fast med det samme, at restauranten med sin geniale beliggenhed er rigtig hyggelig og personalet er topvenlige og hjælpsomme, men når det kommer til maden løber jeg tør for superlativer. Vi fik ål, hele bordet. Seks mand ohøj. Og vi var alle enige om, at det var langt under middel. Jeg ved ikke om det er den lange svømmetur fra Saragossahavet, der helt har udmarvet ålene, men de var tynde, uden nævneværdig kødindhold, næsten kun bestående af panering (friturestegte?). Bortset fra en uheldig, ram eftersmag, formentlig fra olien/smørret som de var stegte i, smagte hverken ålene, eller de stuvede kartofler drysset med persille, af noget som helst. Ærgerligt.

Dato for besøg: juli 2016
Tak, taush2015

Anmeldt 26. juni 2016 fra mobile enheder

Food was not good. Service very bad. Go get an ice cream instead.

Smuk beliggendehed. Fik en havneburger, som den lokalegrilbar kunne have lavet bedre. Pizza topping ("ost") burde aldrig komme i en burger, intet hjemmelavet alt færdigkøbt. Pariserbøffen var gennemstegt og færdigkøbt toastbrød, en salat der ikke var værd at spise. Betjeningen var langsom og ikke særlig venlig.

Dato for besøg: juni 2016
Tak, Kathrine N
Anmeldt 6. april 2016

Nyd din mad om du kommer sejlene eller er i bil eller på camping der serveres ude som inde på første plads til vandet med en stor legeplads til børne maden kan bestemt nydes

Dato for besøg: maj 2015
3  Tak, Lillian K
Anmeldt 20. januar 2016

Vi havde lejet et af Odense kommunes sommerhuse ved Juelsminde, så ville prøve restauranten " På Havnen"
Jeg fik en dejlig pariserbøf & min hustru tog en burger!
Kvaliten passede med at det var et sommer spisested!

Dato for besøg: september 2015
Tak, Henrik J
Anmeldt 4. oktober 2015

Restauranten havde venligt og opmærksomt personale, og den stegte flæsk var i orden. Da prisen var nedsat til 'udenfor sæsonen' pris, passede pris og kvalitet fint sammen. Persillesovsen blev til vand, når den havde ligget lidt på tallerkenen, hvilket ikke var så heldigt. Udsigten er fin, da man kan sidde og kigge ud over lystbådehavnen.

Dato for besøg: oktober 2015
Tak, Per_O-Dk

Rejsende, der kiggede på På Havnen, kiggede også på

Har du været i På Havnen? Fortæl om dine oplevelser!