“Superb”

Liniepavillonen
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 19. juli 2018 fra mobile enheder

Besøgte Juelsminde med et sæt venner og tjekkede lige tripadvisor for gode restauranter og så bestilte vi bord på Liniepavillonen. Vi kunne godt nok ikke åbne menuen på mobilen, så vi kendte ikke til hvilken mad eller priser. En anmeldelse stod der at priserne var i den høje ende. Stor er overraskelsen over stedets beliggenhed, hvor vi kunne sidde på terrassen med udsigt ud over vandet. Egen lille strand, hvor børn kan lege. Et overskueligt kort med 4 forretter, 4-5 hovedretter og ligeså med dessert. Vi bestilte 2 x wienerschnitzlen, 1 x rødspætte og et stjerneskud og hold nu op noget mad. Først fik vi brød og smør og sikke et lækkert brød. Det blev spist med stort behag. Så fik vi maden og mums hvor lækkert. Her er virkelig ‘kælet’ for maden. Smagte fortrinligt, stor ros til kokkene.
Kan varmt anbefales og en hovedret pris på 160-200

1  Tak, Bente3136

Anmeldt 8. juli 2018

Fremragende mad/vin, stemning og betjening, samt en fantastisk udsigt, i særdeleshed ude, fra den fine nye terrasse.

Tak, Ulrik H
Anmeldt 18. juni 2018

Skøn udsigt fra Juelsminde og udover Vejle fjord.
God mad, ok vin.
Priserne er i den høje ende af skalen.

Tak, jusv
Anmeldt 10. juni 2018 fra mobile enheder

Skønt beliggende restaurant , med super betjening, et godt morgenbord, dog kunne jeg godt have tænkt mig, flere hjemmebagte produkter frem for bake off produkter til prisen, men det er jo smags sag

Tak, PHA1967
Anmeldt 28. maj 2018

Smukt sted lige ned til vandet.
Meget hyggelig og venlig betjening.
Super lækker mad - og ja, kan kun anbefale Liniepavillonen.
Juelsmindes absolut bedste spisested...

Tak, Pia E

Rejsende, der kiggede på Liniepavillonen, kiggede også på

Juelsminde, Hedensted

Har du været i Liniepavillonen? Fortæl om dine oplevelser!