“Dejlig mad”

Liniepavillonen
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 6. juli 2016 fra mobile enheder

Lækker mad.. Hyggelig atmosfære.. Behagelig og personlig betjening..
Ikke så tit man kommer på restaurant og musikken i højtalerne er de gamle danske med Gnags , TV2 , Anne Linnet osv...

Dato for besøg: juli 2016
2  Tak, 0mariannav

Anmeldt 26. maj 2016 fra mobile enheder

Fredag aften i Juelsminde og kæresten og jeg var sultne. Vi havde på forhånd set at Liniepavillonen havde fået fine anmeldelser, og jeg må sige, at de levede helt op til disse.

Hyggeligt sted, god og hurtig betjening. Fantastisk udsigt og god mad.

Bestemt et besøg værd.

3  Tak, mortenr233
Anmeldt 21. maj 2016

helt speciel stemning, smukkeste udsigt, dejlig mad, hygge og ro, rigtig te - vi var der i regnvejr - og det var skønt! vi ser frem til også at opleve denne lille perle i solskin.....
en lille omvej værd!

2  Tak, liselotte819
Anmeldt 3. maj 2016 fra mobile enheder

Så kom vi igen til Juelsminde og havde bestemt at vi denne lørdag aften ville spise på Liniepavillonen da den var lukket sidst vi var i byen. Vi havde tjekket hjemmesiden og der skulle være åben fra kl 11.00 til ??? Vi ringede dog ikke for bordbestilling da vi var usikre på hvornår vi nåede frem. Vi ankom lørdag den 30.april kl 18.30 hvilket vel er meget normal dansk spisetid. Stedet var imidlertid helt mørklagt, og stole lagt op på bordene, ærgerligt, men sådan var det. De to stjerner gives for den formidable beliggenhed, som vi da heldigvis kunne nyde på en lille gå tur i området.

4  Tak, Putteogme
Liniepavillonen, Ejer hos Liniepavillonen, svarede på denne anmeldelseSvarede d. 4. maj 2016

Kære Farmor50

Da vi havde haft konfirmation i restauranten, blev vi desværre nødt til en kraftig rengøring efterfølgende. Dette var dog ikke ensbetydende med at vi havde lukket, da vi havde næsten fuldt i den lille restaurant, og det var a la carte gæster. Vi håber da også at vores udendørs flag, samt levende lys indikerer, at vi havde åbent. Vi lukkede først kl. 21.30

Håber at se jer en anden gang
mvh
Carsten

Anmeldt 28. april 2016

en lille fint spisested hvor man om sommeren kan sidde udenfor og se på lystbådehavnen og nyde udsigten

Dato for besøg: april 2016
2  Tak, Lillian K

Rejsende, der kiggede på Liniepavillonen, kiggede også på

Juelsminde, Hedensted

Har du været i Liniepavillonen? Fortæl om dine oplevelser!