“Frokost sammen med vores niecer”

Café Den Gamle Smedie v/Mariann Grejsmark
Anmeldt 17. juli 2018 fra mobile enheder

En lækker frokost inden sejlturen videre til næste ø. 2 pariserbøffer, en pasta carbonara, en kyllingesalat og en bakke pommes. Maden var lækker og portionerne store. Hurtig og venlig betjening. Hyggelig gårdhave. Et besøg værd når man er på Hjarnø. Eller besøg Hjarnø og den gamle smedie når du er i sydøstjylland.

Tak, troels62

Anmeldt 3. juni 2018

Lækkert og hyggeligt lille spisested med mange muligheder for sidepladser såvel ude som inde. Vi fik serveret et stjerneskud, i en meget stor størrelse, meget flot anrettet og selve måltidet var pengene værd. Absolut et sted som kan anbefales. Meget høflig og venlig betjening. Set udefra syner det ikke af meget.

Tak, Jan J
Anmeldt 24. maj 2018 fra mobile enheder

Ja, hvad mere kan man forlange når det samtidig suppleres med venlig betjening og skønne omgivelser.

Tak, Gert C
Anmeldt 17. juli 2017

Vi havde valgt en en dags tur til Øen, og vi tog ind her for at få en frokost. Smilende og imødekommende velkomst, et meget hyggeligt og flot indrettet sted både inde som ude.
Vi sad ude i gårhaven i solen, og manden smagte dejligt.
Man kan næsten ikke besøge øen uden at tage herind, og det kan vi også anbefale.

1  Tak, Yesterdaysfoto Y
Anmeldt 29. maj 2017

Dejlig atmosfære i den gamle smedje og gode kaffe og kage - betjeningen havde meget andet for end at servere - skulle lige have et glas øl med lokale og meget andet. Var ikke helt så pænt og rent, som vi kunne ønske os.

2  Tak, Gert Frost N

Rejsende, der kiggede på Café Den Gamle Smedie v/Mariann Grejsmark, kiggede også på

Juelsminde, Hedensted

Juelsminde, Hedensted

Har du været i Café Den Gamle Smedie v/Mariann Grejsmark? Fortæl om dine oplevelser!