“Lille lokal oase”

Café Den Gamle Smedie v/Mariann Grejsmark
Anmeldt for 3. juni 2018

Lækkert og hyggeligt lille spisested med mange muligheder for sidepladser såvel ude som inde. Vi fik serveret et stjerneskud, i en meget stor størrelse, meget flot anrettet og selve måltidet var pengene værd. Absolut et sted som kan anbefales. Meget høflig og venlig betjening. Set udefra syner det ikke af meget.

Tak, Jan J

Anmeldt for 24. maj 2018 fra mobile enheder

Ja, hvad mere kan man forlange når det samtidig suppleres med venlig betjening og skønne omgivelser.

Tak, Gert C
Anmeldt for 17. juli 2017

Vi havde valgt en en dags tur til Øen, og vi tog ind her for at få en frokost. Smilende og imødekommende velkomst, et meget hyggeligt og flot indrettet sted både inde som ude.
Vi sad ude i gårhaven i solen, og manden smagte dejligt.
Man kan næsten ikke besøge øen uden at tage herind, og det kan vi også anbefale.

1  Tak, Yesterdaysfoto Y
Anmeldt for 29. maj 2017

Dejlig atmosfære i den gamle smedje og gode kaffe og kage - betjeningen havde meget andet for end at servere - skulle lige have et glas øl med lokale og meget andet. Var ikke helt så pænt og rent, som vi kunne ønske os.

2  Tak, Gert Frost N
Anmeldt for 13. maj 2017

Vi har lige holdt vores konfirmation på Den Gamle Smedie, og jeg må sige, det har været en kanon servicering. Ikke mindst havde konfirmanden en rigtig god dag, hun havde bestemt alt lige fra farve på bordet, velkomstdrink til desserten, og det blev taget så godt imod af Mariann. Mange tak for en god fest.

1  Tak, Helle Falkenstr... K

Rejsende, der kiggede på Café Den Gamle Smedie v/Mariann Grejsmark, kiggede også på

Juelsminde, Hedensted

Juelsminde, Hedensted

Har du været i Café Den Gamle Smedie v/Mariann Grejsmark? Fortæl om dine oplevelser!