“Fantastisk ophold”
Anmeldelse af Juelsminde Strand

Juelsminde Strand
Anmeldt 2. juni 2018 fra mobile enheder

Har haft et virkelig godt ophold. Skønt mad, betjening og skønne omgivelser. Lidt små rum og resten opvejer dette

1  Tak, Stroland

Anmeldt 31. maj 2018

Var sammen med familie på Juelsminde Strand hvor vi spiste aftensmad. Personalet var im-dekommencdde og smilende og vi blev placeret ved vinduet med udsigt ned over sommerhusene og Juelsmindebugten.
Fik 3 retter mad, og den var både spændende og velsmagende og så indbydende ud.Vi havde nogle hyggelige timer på stedet, der på dagen var velbesøgt. Stedet er absolut et besøg værd, og det bliver ikke sidste gang vi spiser der.

Tak, 920flemmingl
Anmeldt 28. maj 2018

Super lækker mad og imødekommende betjening - og så krydres det med en skøn udsigt.
Man kan også overnatte - hyggelige, fine og absolut rene værelser - men de er lidt små i det...

Tak, Pia E
Anmeldt 16. maj 2018

Vi valgte flere forskellige retter fra menuen, og alle retter var bare helt i top. Derudover var personalet super venligt, så alt i alt en rigtig god oplevelse.

1  Tak, Jacob R
Anmeldt 28. april 2018

Vi har spist her 2 aftener, og begge gange serverede de en virkelig god både forret og hovedret. Endvidere var personalet meget servicemindet. Det er et sted vi kan anbefale ar spise.

1  Tak, Lasse M

Rejsende, der kiggede på Juelsminde Strand, kiggede også på

Juelsminde, Hedensted

Har du været i Juelsminde Strand? Fortæl om dine oplevelser!