“Virkelig lækker og god service ”
Anmeldelse af To Pinakio

To Pinakio
nr. 9 af 134 Restauranter i Kamari
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Spisemuligheder: Frokost, Morgenmad, Efter lukketid, Reservationer
Anmeldt 6. august 2018 fra mobile enheder

God græsk mad til en god pris. Servicen var i sær klasse, og den bedste mad vi har fået i Grækenland. Fornuftige priser. Vi skal derhen og spise for anden gang i aften. Rigtig godt sted!

Dato for besøg: august 2018
1  Tak, lauragormsen91

Anmeldt 11. juli 2018 fra mobile enheder

Vi var 4 personer som spiste middag der. Vi fik forskellige forretter og hovedretter og det hele smagte rigtig godt. God service. Eneste ulempe som er at der i Grækenland ryges rigtig meget på restauranter og det er træls at blive fanget i røg når maden lige er kommet på bordet.

Dato for besøg: juli 2018
Tak, Heidi J
Anmeldt 21. maj 2017 fra mobile enheder

Veltillavet og stort udvalg af græske retter. Hurtig og opmærksom betjening. Måtte vente en time for at få bord. Hvis du vil spise her uden ventetid. Bestil bord.

Dato for besøg: maj 2017
Tak, Dorthe P
Anmeldt 13. oktober 2016 fra mobile enheder

Lille restaurant med skøn mad, man kan får forskellige tapas fra den græske køkkenet, maden smager super god, og betjening er meget smilende , og søde. Vi var sidst i September, og skulle bestille bord 3 dage før, der er en meget popular restaurant for turister og folk fra byen. Jeg anbefaler den restaurant til alle som kommer til Kamaris

Dato for besøg: september 2016
Tak, Honey0809
Anmeldt 31. august 2016

Vi havde ikke bestilt bord og måtte derfor sidde indenfor, hvilket også var meget hyggeligt. Betjeningen var god. Der blev serveret velkomstdrink for os, maden smagte rigtig godt. Til afsked kom de med en lille dessert og 2 glas - vist nok Raki-. Et sted hvor man får meget mere end man forventer. Er gode til at forkæle deres gæster, så man får lyst til at komme igen. Her er ingen der står udenfor og hiver fat i en, for at få dem til at besøge deres restaurant - DET ER SLET IKKE NØDVENDIGT HER.

Dato for besøg: august 2016
Tak, lunte11

Rejsende, der kiggede på To Pinakio, kiggede også på

Har du været i To Pinakio? Fortæl om dine oplevelser!