“Valuta for pengene”

Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Spisemuligheder: Efter lukketid, Morgenmad, Reservationer
Anmeldt 4. august 2016 fra mobile enheder

Super godt mad
Super god og høflig betjening
Super godt og ligetil grilplatte for 2
Kommer igen
Ligger i en sidegade til Strandpromenaden men tá ikke fejl af det

Dato for besøg: august 2016
Tak, Kent W

Anmeldt 12. august 2015 fra mobile enheder

Et lækkert spisested med god mad og rigtig god service og en hyggelig atmosfære.

Super lækkert oksekød med god smag og tilbehør. Lidt dyrt spisested men en oplevelse vær.

Dato for besøg: august 2015
Tak, Simon I
Anmeldt 21. juni 2015 fra mobile enheder

Det er nok et spørgsmål om smag og behag; men for mig, var det et fantastisk måltid, det bedste jeg havde fået på den første uge i Kamari.y
Spøjs fordi: Man sidder lidt tæt ved en befærdet vej, der er ikke dug på bordene, personalet ser ikke professionelle ud; MEN maden er fantastisk, super atmosfære og bortset fra udseende var det det mest professionelle personale jeg har oplevet i Grækenland.
Vi skal helt sikkert derhen igen.

Dato for besøg: juni 2015
1  Tak, Flyttov
Anmeldt 21. september 2014 fra mobile enheder

Havde set på TripAdvisor, at Black Stone skulle være et besøg værd, det var det.
Stedet syner ikke af meget, men tag ikke fejl. Deres service, borddækning, venlighed,ydmyghed og ikke mindst maden er simpelthen super. De to damer i køkkenet forstår at lave velsmagende mad. Portionerne er store, priserne er ikke i den dyre ende. Black Stone ligger i en sidegade, lidt væk fra vandet, hvilket absolut kun er en fordel, specielt når det blæser. Besøg stedet, kan på det varmeste anbefales.:-)

1  Tak, Fes1961
Anmeldt 3. august 2014 fra mobile enheder

Vi havde en rigtig god oplevelse! God service med vejledning i det græske køkkens traditioner. Samtidigt god mad til fornuftige priser.

Dato for besøg: august 2014
    • Stemning
Tak, NanaIsberg N

Rejsende, der kiggede på Black Stone, kiggede også på

Har du været i Black Stone? Fortæl om dine oplevelser!