“Frokost og aften rigtig godt”
Anmeldelse af Prince Bar Restaurant

Prince Bar Restaurant
nr. 20 af 124 Restauranter i Kamari
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Morgenmad, Aftensmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. september 2017 fra mobile enheder

Vi spiste flere gange på Prince og det var super godt store optioner til fornuftige priser kan kun anbefaledes

1  Tak, Jesperwied
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 25. juli 2017 fra mobile enheder

Vi spiste frokost på stedet. Maden var meget syrlig og smagte ikke særlig godt. Servicen var til gengæld rigtig god hvilket trækker karakteren op.

1  Tak, Natalia T
Anmeldt 3. september 2016 fra mobile enheder

Dejligt sted, vi har både været her til vores morgen frappé, frokost og middag. Dejlig betjening og god loungemusik.

Tak, Matilde L
Anmeldt 8. august 2016

Er kommet på Prince igennem de sidste 8 år , når vi har været på Santorini ( Kamari) og det er den bedste restaurant der.... :-) Maden er super lækker - personalet kan deres arbejde til fingerspidserne og Panayotis (ejeren) har styr på alt.... :-) Alt lige fra pizza ( pepperoni lovers) til saganaki , fava, tzatziki, div fisk er bare så godt :-) Skal opleves :-)

Tak, fraek72
Anmeldt 31. juli 2016

Vi besøgte stedet flere gange under vore ophold og var lige tilfredse med maden og betjeningen hver gang. Kan varmt anbefales.

Tak, 951hc

Rejsende, der kiggede på Prince Bar Restaurant, kiggede også på

Har du været i Prince Bar Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!