“Prince Restaurant er SUPER :-)”
Anmeldelse af Prince Bar Restaurant

Prince Bar Restaurant
nr. 20 af 124 Restauranter i Kamari
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Morgenmad, Efter lukketid, Levering, Reservationer
Anmeldt 8. august 2016

Er kommet på Prince igennem de sidste 8 år , når vi har været på Santorini ( Kamari) og det er den bedste restaurant der.... :-) Maden er super lækker - personalet kan deres arbejde til fingerspidserne og Panayotis (ejeren) har styr på alt.... :-) Alt lige fra pizza ( pepperoni lovers) til saganaki , fava, tzatziki, div fisk er bare så godt :-) Skal opleves :-)

Tak, fraek72

Anmeldt 31. juli 2016

Vi besøgte stedet flere gange under vore ophold og var lige tilfredse med maden og betjeningen hver gang. Kan varmt anbefales.

Tak, 951hc
Anmeldt 5. august 2015 fra mobile enheder

Er fint besøg på en aften hvor der var MEGET travlt. Maden var fin og serveringen var suveræn. De tre tjenere knoklede helt vildt men havde overskud til både smil og service. Dejlig beliggenhed ned til vandet.

Tak, Michael K
Anmeldt 4. september 2013

Deres Saganaki opa er den bedste på hele øen synes jeg :-) Stemningen er fremragende. Betjeningen fejler ikke noget. Har været i Kamari 2 gange og har spist på Prince op til flere gange gange. Kan i den grad ANBEFALES :-)

• Stemning
1  Tak, KatjaThom
Anmeldt 14. august 2013

Det er en rigtig pæn restaurant som også anbefales af Apollorejser. Maden er dog en smule jævn. Tjenerne er rigtig flinke og gør virkelig deres bedste for at gæsterne skal føle sig tilpas. Især tjeneren der om dagen passer liggestolene er rigtig flink.
Det hedder sig at det er moderen der står i køkkenet. Hun er sikkert god til græske retter, men hold Jer fra risottoen, der er ikke hendes spidskompetence...

1  Tak, Bo73H

Rejsende, der kiggede på Prince Bar Restaurant, kiggede også på

Har du været i Prince Bar Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!