“Fint besøg”

nr. 21 af 124 Restauranter i Kamari
Velegnet til: Store grupper
Spisemuligheder: Aftensmad, Efter lukketid, Morgenmad, Levering, Reservationer
Anmeldt 5. august 2015 fra mobile enheder

Er fint besøg på en aften hvor der var MEGET travlt. Maden var fin og serveringen var suveræn. De tre tjenere knoklede helt vildt men havde overskud til både smil og service. Dejlig beliggenhed ned til vandet.

Tak, Michael K

Anmeldt 4. september 2013

Deres Saganaki opa er den bedste på hele øen synes jeg :-) Stemningen er fremragende. Betjeningen fejler ikke noget. Har været i Kamari 2 gange og har spist på Prince op til flere gange gange. Kan i den grad ANBEFALES :-)

• Stemning
1  Tak, KatjaThom
Anmeldt 14. august 2013

Det er en rigtig pæn restaurant som også anbefales af Apollorejser. Maden er dog en smule jævn. Tjenerne er rigtig flinke og gør virkelig deres bedste for at gæsterne skal føle sig tilpas. Især tjeneren der om dagen passer liggestolene er rigtig flink.
Det hedder sig at det er moderen der står i køkkenet. Hun er sikkert god til græske retter, men hold Jer fra risottoen, der er ikke hendes spidskompetence...

1  Tak, Bo73H
Anmeldt 12. august 2013

Vi i Kamari tre gange inden for ganske kort tid og dette sted skal OPLEVES! Atmosfæren er hyggelig og afslappende og betjeningen samt maden er i top. Man føler sig velkommen og det glade personale sørger altid ekstra godt for en.
Jeg kan kun give restaurant Prince mine bedste anbefalinger, både hvad angår brunch, frokost og aftensmad + deres skønne strandsenge. De laver en fantastisk freddecino ;-)

• Stemning
Tak, Kasperogfrederikke
Anmeldt 6. august 2013

Suveræn service og betjening. God menukort og et passende udvalg af vine. Maden er yderst vel til beredt.

Tak, Stansen

Rejsende, der kiggede på Prince Bar Restaurant, kiggede også på

Har du været i Prince Bar Restaurant? Fortæl om dine oplevelser!